Taken on a Sunny Day

מזג האוויר החורפי שנפל עלינו בימים האחרונים, תפס אותי קצת לא מוכנה; הייתי בטוחה שיש לי עוד כמה ימים של שמש ואפילו לא טרחתי ללכת לקנות מטריה. גם כשהתחזיות הזהירו מסופשבוע רטוב וקריר מהרגיל, עניתי בביטול שעדיין לא הגיעה העת והשארתי את המגפיים מאוכסנים עמוק בתוך הארון. והנה אנחנו כבר באמצע השבוע ועדיין מטפטף לסירוגין וקריר למדי. בצהריים מעט מתחמם, מה שאומר שעדיין לא הזמן לג'קטים עבים ומעילים כבדים, אבל לקרדיגנים וחולצות ארוכות- בהחלט כן. אופציה נוספת, מוצלחת למדי, היא חולצה קצרה מבד עבה ( ראי אופציות למטה), כזו שנעימה על הגוף ועליה אפשר להוסיף ג'קט דק בשעות הבוקר או הערב. התמונות מטה צולמו ביום שמשי ונעים, רגע לפני המבול הגדול של חמישי בלילה וחולצת הקטיפה הנפלאה היא דוגמא מצוינת לחולצה שמתפקדת נהדר בכל שעות היום. היא אמנם קצרה, אך בד הקטיפה העבה הופך אותה לחולצת-מעבר ולא חולצה שמתאימה לקיץ הישראלי. אני אוהבת לצוות לה ג'קט מחויט בשחור או באפור, שמשנה את המראה שלה ממראה יומיומי למראה מחויט ואלגנטי.




לקטיפה יש בארץ סטיגמה של בד כבד, מיושן וארכאי, אבל בהפקות אופנה רבות מופיעה הקטיפה כאורחת של כבוד, לא רק בבגדים אלא גם באקססוריז, בתיקים ואפילו בנעליים. אני אישית אוהבת קטיפה כל-כך, שיש לי כמה וכמה פריטים קטיפתיים בארון ובטיול האחרון לברצלונה אפילו רכשתי נעלי קטיפה שטוחות בצבע אדום בוהק (על הטיול לברצלונה יעלה פוסט נפרד ממש בקרוב!). אם אינך חובבת קטיפה, את יכולה לבחור בצבע קרם (ראי תמונה) שהוא ניטרלי למדי, ולצוות לו אקססוריז בעלי נוכחות, וכך להסיח את המבט מהקטיפה אל השרשרת או התיק. שרשראות-אוברסייז הן בראש ובראשונה עניין של טעם-אישי. אם אינך אוהבת שיש לך שרשרת גדולה על צווארך, את תמיד יכולה לבחור בצמיד מיוחד (ראי אופציות למטה), שיעניק לך מראה מעודן יותר אך עדיין עדכני ומעניין.

מה שתבחרי, חשוב שהמראה ישקף אותך ואת האישיות שלך. סטייל הוא, בסופו של דבר, אישי ודברים שייראו נפלא על חברתך אולי לא יתאימו לך.  בחרי במראה שאת מרגישה עמו נוח. את הרי הכי יפה כשנוח לך, לא?  מאחלת לכולכן ימים מתוקים של חורף (מהולים במעט שמש נעימה ומחממת),

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה