!Welcome Spring


האביב בפתח וזו הזדמנות נפלאה לכתוב על העונה האהובה עליי! אבל לפני שנתחיל, וידוי קטן: פעם לא אהבתי את האביב. כל חיי הייתי ילדת-חורף מושבעת, וככל שהטמפרטורות צנחו, ככה הייתי מאושרת יותר. אהבתי שלוליות ובגדים עבים וכבדים, פינטזתי על המרקים של אמא ועל המעילים שמחכים לי בבוידעם, ולמעשה חיכיתי לחורף כל השנה ולא ממש ייחסתי משמעות ליתר עונות השנה.
אבל אז קרה הדבר, והתאהבתי; התאהבתי באביב, בפריחה המדהימה, במזג-האוויר הנוח והחופש האופנתי שמתלווה אליו, במוזיקה שהפכה לשמחה יותר, בגוונים הבהירים שצבעו את הרחוב, בניחוחות המשגעים של הפרחים. התאהבתי, ומאז אני מוצאת את עצמי מחכה בכל שנה לאביב ולאינספור ההזדמנויות שהוא מביא עמו. אין זה מפתיע, איפוא, שהפקת האביב היא פרוייקט מרגש עבורי. אז נתחיל?

כשאני חושבת על האביב, הדבר הראשון שעולה לי לראש הוא פרחוניות משגעת ומלבבת. מי שמכיר אותי יודע כמה אני משוגעת על פרחים (ובמיוחד על שושנים וורדים, על כל המינים, הסוגים והצבעים). פרחים הם משהו שאני משלבת בעבודתי ב"ילדת יומולדת" באופן תדיר- בחותמות, בדפים, במדבקות ואפילו באיורים שלי. אני כל-כך אוהבת פרחים, שפעם אפילו מצאתי את עצמי חולמת עליהם בלילה. כן, עד כדי כך המצב קשה. כשבאנו לצלם את ההפקה הנוכחית, ידעתי שלא אוותר על האהבה הגדולה שלי ודאגתי לשלב אותם באאוטפיטים שיצרתי. 
באאוטפיט הזה, אפשר לראות את אייר, דוגמנית הבית המדהימה שלנו, באחד מהמראות האהובים עליי לאביב הקרוב- מכנס צמוד, נעליים שטוחות, עליונית רחבה מעל לטופ צמוד, סריג כהה מעל, תיק גדול וכמובן- צעיף פרחוני וצבעוני, שמחיה את האאוטפיט הסולידי עם זריקת צבע חיננית.

צעיף: אלדו
עליונית קרם (מעט שקופה): זארה
סריג אפור עם פפיון שחור: מנגו
תיק: אלדו
מכנס: זארה
נעליים שטוחות עם פפיון: מנגו
ליפגלוס: מייבלין ניו-יורק
צללית: מייבלין ניו יורק


איפור וסטיילינג: רעות דומיניץ
צילום: סימה לנדא
דוגמנית: אייר פינצי



במקרה הזה, לא התפרעתי עם אקססוריז יותר מדי (הצעיף היה די והותר ודי גנב את ההצגה), אבל תמיד אפשר להוסיף איזו סיכה יפה או קשת, תלוי באאוטפיט עצמו. אם הייתי בוחרת בצעיף בגוונים עדינים יותר (או מוותרת עליו לחלוטין), הייתי יכולה לצוות למראה סיכה פרחונית גדולה או קשת מקושטת בפרחים (ראו למטה) ועדיין הייתי שומרת על מראה יחסית "רגוע", כי הבגדים והנעליים הם סולידיים.
לפריטים של אמה בפוליבור, לחצו כאן .
מראה נוסף בהשראת האביב עובד גם הוא על עיקרון האיזון-  פריט אחד גדול בעל נוכחות (במקרה הזה: פרחים, והרבה!) ויתר הפריטים לא צעקניים אלא 'רגועים' יותר. 
באאוטפיט מימין בחרתי בסוודר בוורוד בהיר עם עיטורים עדינים של פרחים, לו צירפתי ג'ינס פשוט. שני פריטי הבייסיק הללו, אל מול נעלי הפלטפורמה האימתניות, למעשה רק מדגישים את הטקסטורה הפרחונית והופכים אותה לבולטת יותר. גם במראה השמאלי בחרתי בבגדים סולידיים (שמלה בוורוד-בייבי וסנדלים בצבע ניוד) להם צירפתי תיק יפהיפה, עם דוגמא נפלאה של פרחים.
לפריטים של אמה בפוליבור, לחצו כאן .
לדף של אמה בפוליבור: http://emma-knows.polyvore.com/
באיפור זה קצת אחרת. כשאני חושבת על איפור אביביהדבר הראשון שעולה לראשי הוא שימוש בולט בצבע. הצבע האהוב עליי לאביב הזה הוא צבע ורוד כהה, צעקני, כזה  שמלא בנוכחות ושקשה לפספס אותו (גם אם ממש מנסים). בחרתי להראות שלושה שפתונים שאני אוהבת מאוד, ולק אחד שאני לא יכולה לדמיין את האביב בלעדיו.


המותג: לנקום
הסדרה: L'Absolu Creme de Mat
מס' שפתון: 300
שם שפתון: Magie Pourpre
המחיר: 127 ש"ח לאחר הנחה (מחיר מקורי: 173 ש"ח). 

השפתון הראשון הוא הליפגלוס של לנקום מקולקציית הסתיו (כן,כן), שלמרות שיוכו לסתיו אני לחלוטין רואה אותו באביב. ורוד עשיר ובולט, בגימור מאט (שאהוב עליי מאוד!), עם מברשת מיוחדת למריחה קלה ומדויקת.  
אתן מוזמנות לקרוא סקירה מלאה (ותמונות ברורות יותר) של הגוון המדהים הזה כאן ו- כאן.
וזו הזדמנות מצוינת לומר תודה לדנרה הנפלאה שהכירה לי את הגלוס המיוחד הזה. כל-כך אהבתי אותו, שרכשתי אותו בשני צבעים. על הצבע השני (שהוא מדהים לא פחות מהראשון, אם לא יותר!) אתן מוזמנות לקרוא אצל דנרה פה.


המותג: מאק 
הסדרה: Satin Lipstick
מס' שפתון: A92
שם השפתון: Rebel
מחיר: 90 ש"ח (ללא הנחה).

השפתון השני הוא אחד מהשפתונים היפים והמיוחדים שיש לי באוסף כולו. גם Rebel הוא רכישה טרייה שלי. צבע ורוד עמוק, מריחה קלה ונעימה (אך אני עדיין נזקקת לעיפרון שפתיים בשביל למרוח בצורה מדויקת). נעים על השפתיים וללא טעם לוואי. צבע יפהיפה לכל שעות היום, גוון מיוחד שקיבלתי עליו המון מחמאות בכל פעם ששמתי אותו. בתמונה הוא נראה כהה יותר מהצבע שמתקבל על השפתיים. אתן מוזמנות לקרוא סקירה מלאה (ותמונות ברורות יותר) של הגוון כאן וכאן.


המותג: לוריאל פריז
הסדרה: Rouge Caresse 
מס' שפתון: 202
שם השפתון: Impulsive Fuchsia
מחיר: 50 ש"ח (לאחר הנחה).

השפתון השלישי הוא השפתון היומיומי מבין השלושה. גוון ורוד בוהק בגימור לא-אטום, אשר מריחה עדינה שלו תעניק את התחושה שאכלתן תות שדה ולא מרחתן שפתון. מריחה אינטנסיבית יותר תביא לתוצאות בולטות יותר אבל עדיין בגבול הסולידי (אצלי לפחות, אני אוהבת שפתונים כהים ובעלי נוכחות, אז השפתון הזה נמצא אצלי 'בקטגוריה' של ליפסטיקים לשעות היום). החסרון היחידי (שאינו ייחודי רק לשפתון הזה, אלא לכל השפתונים הלחותיים) הוא שהוא לא מחזיק מעמד על השפתיים זמן רב. כוס קפה אחת, ותשכחי מזה שמרחת שפתון בכלל. חסרון נוסף הוא, שבימים חמים לא מומלץ לקחת אותו איתך בתיק האיפור שלך, הוא נמס יחסית במהירות באקלים הישראלי. על-אף החסרונות, הוא אחד מהגוונים האהובים עליי בסדרה (יש לי כמה) ואני בהחלט ממליצה לנסות אותו. אתן מוזמנות לקרוא סקירה על השפתון כאן.


המותג: Essie
שם השפתון: Big Spender
מחיר: 50.99 ש"ח (ללא הנחה).

מדובר באחד הגוונים האהובים עליי באוסף ההולך-ומתהווה-שלי של Essie. גוון מפתיע בוורסיטליות שלו. קניתי אותו לפני כשלושה חודשים ותכננתי להשאיר אותו במגירה עד לקיץ, עד שבוקר חורפי אחד קמתי עם חשק לקצת צבע. שכבת בסיס, שתי שכבות לק ושכבת טופ אחת לאחר מכן, והתאהבתי. מאז אני מורחת אותו בכל הזדמנות. צבע מלא חיים, מעניין, שקוטף מחמאות במגוון של מראות. מתאים לכל שעות היום. מריחה אחידה (שתי שכבות לאטימות מלאה) אשר עם טיפול נכון (שכבת בסיס ושכבת טופ) תישאר על הציפורניים אפילו גם שבוע. אתן מוזמנות לראות את הלק באתר הרשמי של אסי וגם אצל קאל בבלוג המקסים שלה.

עבודות יד, צילום ועיצוב גרפי: רעות דומיניץ. צילום הפקת אופנה: סימה לנדא.
כל התמונות שייכות לאמה יודעת. כל הזכויות שמורות 2013.

עד כאן להיום. מקווה שנהניתן! אשמח לשמוע מהו האביב בשבילכן. כתבו לי או השאירו תגובה למטה.
עד לפוסט הבא, אתן מוזמנות להיכנס לאניקה, הבלוג המקסים של אנה בן שבת מירונוב, אשר שותפה לאהבתי לפרחים (ולעיצוב!). אנה כתבה פוסט השראה נפלא אשר ממליץ לכולנו ללמוד מהפרחים לא לקמץ בחיוכים, ואני אומרת על זה- אמן! לחצו כאן כדי להיכנס לפוסט של אנה או דרך הקישור:   http://bit.ly/11he2jL



4 תגובות:

  1. אני מתה על REBEL של מאק! כמה שהוא נראה כהה, אפשר להוציא ממנו גוון מדהים שבחיים לא הייתי חושבת עליו אם לא הייתי מנסה! לגבי קולור רוג' של לוריאל, אין! פשוט אביביות לשמה.

    השבמחק
    תשובות
    1. ללא ספק Rebel הוא הפתעה לטובה. כשראיתי אותו בחנות לא אהבתי כל-כך, אבל אז מרחתי אותו וממש הופתעתי לגלות גוון מיוחד במינו. פשוט אי אפשר לטעות עם הליפסטיק הזה! לגבי השפתון של לוריאל, על-אף חוסר-העמידות שלו הוא אחד מהשפתונים שאני משתמשת על בסיס יומי. גוון כיפי, מרקם נעים, מאוד יומיומי אבל במובן הטוב. תודה על התגובה, כיף לדעת שיש עוד כאלה שאוהבות את המוצרים שאני אוהבת!

      מחק
  2. איזו אווירה אביבית יש בפוסט, תענוג!
    אייר מהממת, בחירה טובה מאוד :)
    ממש אהבתי את כיסוי האייפון השמאלי הוורוד םרחוני, מרגיש מושלם לעכשיו.
    יש לך שני גלוסים של לנקום?? יא מכורה אחת!! אבל הם באמת לגמרי הורסים!
    המאק רבל מושלם, השם שלך לגמרי כתוב עליו!
    בנוגע ללוריאל זו סדרה חביבה מאוד גם לדעתי, עניין העמידות זה משהו שתמיד צריך לקחת בחשבון עם שפתונים לחותיים.
    עם ה Essie Big Spender קשה לפספס ;)
    שיהיה לך אביב קסום יקירה :)

    השבמחק
  3. דנרה יקרה, איזה מחמאות! תודה יקרה שלי!
    הכיסוי השמאלי הוא פשוט מדהים, הוא ברשימה של דברים שאני רוצה!
    לגבי לנקום, מה אגיד... יצרת מפלצת... קניתי את הסגול, התאהבתי קשות, וישר רצתי לקנות את הורוד. הם מאוד שונים... את הסגול אני שומרת לערב או לאירועים מיוחדים, ואת הורוד אני משתמשת יותר ביומיום. מרקם מיוחד, וצבע היסטרי!
    לגבי השפתונים הלחותיים- כן, כבר דיברנו על זה, אני אוהבת אבל לא מאוהבת. זה מאוד נעים למרוח, אבל אני מאלה שאם צריך לחדש כל עשרים דקות, זה יכול לייאש!
    אבל איכשהו אני די חורשת על השפתונים בסדרה שלהם, יש לי גם את Rebel Red 401, שאני שמה אותו בצורה עדינה והוא פשוט מהמם, ואת Sweet Berry 103 שהוא ללא ספק השפתון הכי חרוש שלי בחודשים האחרונים, גוון מהמם. אני שמחה שיש מה לגוון וכמו שאת כבר מכירה, אני מאוד אוהבת להדגיש את השפתיים. גם את העיניים אני לרוב לא מקפחת, אבל אני כמעט תמיד מאפרת באותה פלטת צלליות ולא ממש קונה צלליות חדשות, כי אני יודעת שהן סתם יעלו אבק במגירה. אבל עם שפתונים זה אחרת, הכי כיף לגוון!
    מותק, שמחה שאהבת, שיהיה חג שמח!

    השבמחק