?What's in the bag

כבר כמה פעמים שנשאלתי מה אני סוחבת איתי בתיק, כי "תמיד יש עלייך הכל". למען האמת, זה נכון. יש לי הכל בהיכון, מהסיבה הפשוטה שאני פשוט סוחבת הכל יחד איתי לכל מקום אליו אני הולכת. אבל בניגוד לאותן נשים שכולנו מכירים, שמחטטות בתיק שעה עד שהן מוצאות את הפלאפון או את השפתון, אני את שלי מסדרת בארנקים קטנים ושולפת את הארנק הנכון בעת הצורך. זה חוסך ממני זמן, אנרגיה ועצבים מטורפים.













אני אוהבת שהכל מסודר בתוך התיק ושאני לא צריכה להפוך אותו או לפזר את תכולתו על השולחן (או יותר גרוע- על ספסל ברחוב), בשביל למצוא את הליפסטיק שלי. על-אף שכמות הארנקים שיש איתי בתיק עוברת את גבול ההיגיון, מצאתי שזה הסידור הנוח ביותר בשבילי. ועם זאת, אני בוחרת מה לקחת לפי הצורך והמקום אליו אני הולכת. אז מה יש לי בתיק?



את הארנק הצרפתי הנפלא הזה קיבלתי באחת מההחלפות שעשיתי, לפני כשנתיים. החלפתי (אם איני טועה) שרשרת יפה, שנותרה שנים במגירה ללא שימוש, בארנק של Simone Perele ועוד שרשרת. הארנק הוא בצבע ורוד עדין (ואני, כידוע, בחורה של ורוד), והסגירה היפה שלו- רצועה חומה המלופפת סביב הארנק- מעניקה לו מראה עדין ואלגנטי. אחד הארנקים הוותיקים והאהובים עליי. 
בגלל שהוא מאוד עדין, אני משתמשת בו לאיסוף של קבלות חשובות ולא דוחסת בו יותר מדי. בעלי טוען שאני אגרנית, וסביר להניח שהוא צודק, אבל קשה לי להיפטר מקבלות. פעם בחודש אני עוברת על הקבלות, גורסת את המיותרות ומעבירה לתיקייה את החשובות. בעיניי זה מאוד שימושי, אבל חבריי טוענים שזה בזבוז זמן משווע. 
אני חייבת להודות שאני לא חסידה של משקפי שמש. סביר להניח שאם תשאלו אנשים שמכירים אותי, הם יגידו שמעולם לא ראו אותי עם משקפי שמש. אני לא אוהבת לדבר עם אנשים ולא להסתכל להם בעיניים. מן קטע כזה. הפעמים היחידות שאני משתמשת במשקפי שמש הן בנהיגה או בהליכה ארוכה. מכיוון שאני נוהגת כל יום לסטודיו ובחזרה, אין מנוס מלשים משקפי שמש בתיק. הנרתיק למשקפיים הוא מ'אקססורייז'. קניתי אותו לפני שנה במכירות סוף העונה ב- 30 ש"ח ואני מאוד מרוצה ממנו- הוא קשיח ומגן היטב על המשקפיים. ומלבד השימושיות שלו, הוא בצבע קיצי מהמם; ורוד עז שמעלה חיוך על שפתיי בכל פעם שאני מוציאה אותו מהתיק.
תיק האיפור שלי. לא זזה בלעדיו. סקירה מלאה על כל המוצרים (ויש הרבה!) שאני דוחסת לתוכו, תוכלו למצוא בהמשך הפוסט. גלגלו מטה אם אתם לא יכולים להתאפק... :)
ארנק לאחסון הפלאפון- לא הפריט הכי שימושי באוסף שלי, אבל בהחלט המתוק ביותר. מאוד קשה לזכור להכניס את האייפון לתוכו, ולפעמים מעצבן להוציא אותו מתוכו (במיוחד כשיש שיחה). עם זאת, בגלל ההדפס הילדותי אני ממשיכה להשתמש בו. קניתי אותו אצל נתנאלה במבצע של 30% הנחה בסוף שנה שעברה.
התיקייה הזו, יפה ואלגנטית ככל שתהיה, היא אחד מהפריטים שממש הייתי שמחה לוותר עליהם ולא להכניס אותם לתיק-העמוס-לעייפה שלי. אבל אין ברירה, אלו מסמכים שאני חייבת שיהיו איתי ברוב הזמן. הם מסודרים לפי דחיפות ולא בהכרח לפי נושא. שימושי מאוד והעיצוב הנקי דווקא מכפר על הכובד.
את הארנק השחור שלי קניתי בברצלונה באוקטובר האחרון. מצאתי אותו בחנות אאוטלט של מנגו ומרוב התלהבות מהמחירים קניתי ארנק גם לאמא ולחמותי. יש בו ניטים יפים והמון תאים ובסך הכל הוא מאוד שימושי. אין לי נאמנות גדולה אליו (כמו אל קודמיו), וברגע שיהרס אחליף לאחר.
אני משתדלת לקחת איתי ספר כמעט לכל מקום. התנאי: שיהיה כתוב בצורה קלילה יחסית ושלא יהיה כבד. את הספרים הכבדים (פיזית ומנטלית) אני משאירה לשידה ליד המיטה. הספר הנוכחי הוא "מה שנשאר" של אלי עמיר, שעד כה (עדיין לא סיימתי לקרוא אותו) הוא בהחלט שווה קריאה.
את הארנק הזה, אחד האהובים עליי באוסף, קניתי לפני שנים במנגו. מרוב שאני אוהבת אותו, אני שומרת עליו היטב והוא עדיין נראה כאילו קניתי אותו אתמול. הוא בצבע טורקיז בוהק ויש בו שני תאים, שאמנם ניתן לדחוס לתוכם לא-מעט, אבל מומלץ שלא (הוא די כבד כשלעצמו, וכל דבר נוסף רק מכביד עליו). עם זאת, הגודל שלו הופך אותו לשימושי מאוד. אפשר להכניס לתוכו מוצרים כמו דאורדורנט, ספריי לשיער, מברשות וכו'- מוצרים שלא נכנסים ליתר הארנקים. כשאני נוסעת לחו"ל הוא הופך להיות תיק האיפור שלי. הוא היחיד שאני יכולה לשים בתוכו מברשות איפור מבלי לחשוש שהן ייהרסו בנסיעה.
אני שמה בו את נגן המוזיקה שלי, שני פנקסים (אחד, השחור, הוא פנקס עם מספרי טלפון חשובים והשני, בצבע בורדו עמוק, הוא פנקס שבו אני כותבת את כל המשימות והמטלות של אותו השבוע. שימושי ביותר.) כמובן, עט (שומרת אמונים לפיילוט G-TEC- C4 0.4), מנטוס בטעם תות (יאמי!) וספריי לחיטוי בריח אפרסק, שלשם שינוי לא מותיר את הידיים דביקות.
את הארנק הפצפון הזה מצאתי לפני כמה חודשים בחנות קטנה ברחוב קינג ג'ורג'. הוא עשוי מסאטן בגוונים יפים של חום וקרם, והוא עלה לי רק 2 ש"ח. אני שמה בו את האוזניות של האייפון שלי. הן עדינות ונוטות להיהרס בקלות, אז הארנקון הזה שומר עליהן ביעילות.
את הארנק השחור היפהיפה הזה קניתי ב- 15 ש"ח בסופר פארם, במבצע של מייבלין. אני מקבלת עליו המון מחמאות. אין לו שימוש ספציפי, אבל הוא מוצא את מקומו בתיק שלי די בקלות. לאחרונה אני שמה בו את כבל הטעינה של האייפון, אבל לפני כן שמתי בו איפור. הוא לא גדול אבל הוא מאוד מאוד קל.
עוד ארנק שקניתי במנגו בברצלונה. הוא אמנם קטן, אבל ניתן להכניס לתוכו המון המון מטבעות. מאז שיש לי אותו, אני משלמת יותר במזומן ופחות באשראי, והאגורות שנאספות לשקלים סופסוף מוצאות שימוש. בגלל שהוא מוזהב ויפה, אני לפעמים מוותרת על הארנק הגדול ולוקחת רק אותו. ממליצה לכן להצטייד בארנקון לכסף קטן. אין יותר שימושי מזה.
מחברת של מיכל נגרין. אני כותבת בה רעיונות לפרוייקטים חדשים, התחלות של שירים, רעיונות לציורים, וגם קצת שרבוטים קלילים. 
את הארנק השקוף הזה קיבלתי כשקניתי את "3 השלבים" של קליניק בגודל מוקטן. אני משתמשת בו לאחסון המפתחות מכיוון שהוא מאוד קל ושקוף. אין דבר שיכול להטריף אותי יותר מאשר לחפש את המפתחות, אז הארנק הזה משאיר אותי שפויה ומאוד מקל לי על החיים. 
ארנק אחרון ודי- ארנק קטן עשוי מבד נעים שקיבלתי במתנה מחברה טובה. אני שמה בו קליפסים קטנים, גומיות, סיכות ומה לא. מאוד שימושי לבנות עם שיער ארוך כמוני, שתמיד מאבדות גומיה בדיוק כשהן צריכות לאסוף את השיער... בקיץ הבלתי-אפשרי שמחכה לי, אני יודעת שהארנק הזה יהיה בשימוש יומיומי. 



כמו שהבטחתי, הנה תיק האיפור שלי:


תיק האיפור שלי הוא יחסית קטן, אבל יכול להכיל די הרבה. יש לי באוסף לא פחות מ- 30 תיקים קטנים, שיכולים בקלות לשמש כתיקי איפור, אבל התיק הזה, שנרכש ב"סבון של פעם" לפני יותר מחצי שנה, הוא היחיד ששרד אצלי בתיק יותר מחודש. היתרון העיקרי שלו הוא שהוא עשוי בד, מה שעושה אותו קל מאוד לנשיאה. בנוסף, הבד הופך אותו לגמיש (בניגוד לתיקי פלסטיק) וניתן לדחוס בו הרבה יותר ממה שנראה. הוא בצבע לבן ועם עיטור פרחוני דמוי-תחרה מהמם. החורים הקטנים המבצבצים בין עיטורי הפרחים חושפים שכבת בד נוספת, עשויה זהב, שתואמת לסוגר של התיק. על הסוגר המוזהב יש מעין צמיד-פנינים יפהיפה. בתוך התיק יש בטנה לבנה עדינה. התיק עלה לי בין 30-33 ש"ח (הנחה לחברת מועדון) וכל-כך אהבתי אותו, שקניתי גם את אחיו הגדול (אשר דומה מאוד לתיק הנוכחי, רק גדול בהרבה ממנו. אני משתמשת בו בעיקר לנסיעות).


מימין לשמאל, נגד כיוון השעון: מראה עגולה דמויית-עוגיה (10-15 ש"ח, אקססורייז), שפתון Hydro Care עם לחות מוגברת (כ- 15 ש"ח, לובלו),  בושם מוקטן בצורת רול (50 ש"ח, ללין), קרם ידיים בגודל רגיל (15 ש"ח, נקנה בהנחה, סבון של פעם), קרם פנים עם מסנן קרינה 45 של ד"ר פישר (25 ש"ח, נקנה בהנחה), מגבונים לניקוי כתמים TO GO של Kalia, חלק מחבילה (אם זכרוני אינו מטעני- 5 חבילות ב- 30 ש"ח, בכל חבילה 5 מגבונים, פינצטה פרחונית (12 ש"ח, Forever 21), צ'אבי סטיק (62.5 ש"ח, בהנחה, קליניק), מסקרה שחורה מוקטנת של קליניק (קיבלתי במתנה מחמותי), חמאת שיאה טהורה ליובש (כ- 40 ש"ח, ל'אוקסיטן). עוד בתיק (לא מופיעים בתמונה): מגבונים להסרת לק, קוצץ ציפורניים, פצירה קטנה, קופסא לאחסון עדשות עם נוזל ניקוי, מקלונים לאוזניים (לתיקון איפור) ולעיתים גם לק (למקרים בהם אני צריכה לתקן את הלק כשאני מחוץ לבית. קורה רק כשנזכרתי לשים לק רגע לפני שיצאתי)  :)
קצת על המוצרים עצמם:
שלושת המוצרים המופיעים בתמונה מטה הם, כפי שניתן לראות, מוצרים יעודיים לשפתיים- חמאת שיאה (מימין למטה), שפתון לחות עם צבע עדין (Moisturizing Lip Colour Balm), ושפתון לובלו עם לחות מוגברת.
שפתון לובלו עם לחות מוגברת- חורף, קיץ, לא משנה מתי- העור שלי נוטה להיות יבש וסדוק, והשפתיים במיוחד. על כן, אני משתמשת בתכשירים רבים בשביל להילחם בתופעה. בלילה אני מורחת לפני השינה וזלין טהור על השפתיים (עוזר מאוד!) ובבוקר לובלו עם לחות מוגברת, שאין לו טעם לוואי והוא מאוד נוח לשימוש. מכל המוצרים המופיעים פה בפוסט, סביר להניח שהוא הוותיק ביותר ובכל פעם שהוא נגמר, אני קונה חדש. יש לי רומן ותיק עם המוצרים של לובלו, אבל מכל 'הגוונים' שיש לי באוסף, הגוון התכלת הוא השימושי ביותר. מבחינת לחות, הוא הכי טוב שיש. אפילו יותר מהכחול הקלאסי, שפעם הייתי מכורה אליו. ממליצה בחום. 
חמאת שיאה של ל'אוקסיטן- רכישה יחסית חדשה. שימושי עבורי במקרים הקיצוניים של יובש, בעיקר בקצה השפתיים ובמפרקים. מעט יקר, אבל איכותי. פחות נוח לשימוש עבורי מהלובלו, אבל עדיין שימושי.
שפתון לחות עם צבע, צ'אבי סטיק, קליניק- רבות נכתב על השפתונים השמנמנים של קליניק, ואין צורך שאחזור על דברים שנכתבו ע"י רבות וטובות ממני. רק אציין שאני מאוד מרוצה. קניתי 6 (כן, כן) גוונים במבצע האחרון של אפריל (שני שפתונים ב- 125 ש"ח, שהוא הסכום המלא לשפתון אחד.) קניתי שני גוונים מהסדרה הרגילה וארבעה מהסדרה החדשה, Intense. אהבתי את כל הגוונים שקניתי ואני משתמשת בהם נונסטופ מאז שרכשתי אותם. הגוון החרוש ביותר הוא ללא ספק גוון מס' 05, Chunky Cherry, גוון שקפקף של אדום דובדבני עדין. אפשר להגביר את "העוצמה" שלו ע"י חזרה על המריחה. אני משתמשת בו בעיקר בבקרים ומשאירה את הגוונים האינטנסיביים יותר לערבים, כשאני רוצה "לרדת מהעקבים וללכת שטוח" מבחינה של איפור שפתיים- שזה בעצם אומר ללכת עם צבע, אבל במרקם קליל ולא במרקמים הכבדים יותר, שמאוד מאפיינים אותי בדרך-כלל. הגילוי וההכרה של צ'אבי סטיק הגיעה בטיימינג מושלם, עם התחלת הקיץ הישראלי המעיק. אצלם בקרוב סווטץ' של הגוונים שרכשתי. 
שני דברים שממש חשובים לי, במיוחד בקיץ- לא להשתזף ושלא יהיו לי ידיים יבשות. אם יש משהו שאני שונאת באמת (מבחינת טיפוח) זה נקודות חן (אמנם חינני, אבל לא בריא) ועור סדוק. אני מאוד מודעת לסרטן העור ואפילו מתנהלת בעולם עם פחד, מינורי ככל שיהיה, לחלות בו. כבר חמש שנים (וממשיכה לספור!) שאני לא הולכת לים בשעות הצהריים ובכל פעם שאני בחוץ, אני מורחת על עצמי קרם הגנה עם מקדם הגנה גבוה. עכשיו, כשהעברתי את הסטודיו מחוץ לבית, אני מעבירה זמן לא מבוטל בנהיגה, במהלכה השמש החזקה מטיחה את קרניה על הזרועות החשופות שלי. חיפשתי הרבה זמן קרם הגנה איכותי במחיר שפוי ובגודל מוקטן, כדי שאוכל לדחוס אותו אל תוך התיק בלי בעיה. מצאתי את מה שחיפשתי במבצע האחרון של ד"ר פישר בסופר-פארם (25 ש"ח על קנייה מעל 50 ש"ח ממוצרי החנות). מדובר בקרם הגנה בגודל מוקטן (75 מ"ל), עם מקדם הגנה 45. הוא נועד לפנים, אבל אני מורחת אותו גם על הזרועות, הצוואר והגב העליון. על הפנים אני מורחת שכבה כפולה. אני מודה שאני לא מתה על הריח, אבל הוא נספג מהר, שזה יתרון משמעותי. פריט חובה לקיץ הקרוב. ממליצה מאוד.
קרם ידיים עם חמאת שיאה בריח פצ'ולי לוונדר, סבון של פעם- עולם הטיפוח הישראלי, כך גיליתי, מתחלק לשני סוגים של אנשים: אלה שאוהבים את "סבון של פעם" ואלו שמעדיפים את "ללין". אני כמובן צוחקת, אבל אני לקוחה נאמנה של סבון של פעם כבר שנים, בעוד שחברתי הטובה קונה מוצרים רק מללין, וזה תמיד משעשע אותנו. אני מאוד אוהבת את המרקם העשיר של הקרמים שלהם, ובכל רחבי הבית פזורים קרמים מ"סבון של פעם" בריחות שונים- קרם רגליים, קרם גוף, המון קרמים לידיים (אני מכורה...), סבון לידיים ועוד. הריח האהוב עליי הוא תפוח-לוונדר. פשוט נפלא. בתיק שלי דווקא יש לי את פצ'ולי-לוונדר הפופולארי, רציתי לנסות אותו אחרי שקיבלתי עליו המלצות חמות מחברות. למרות שלא התחברתי אליו כמו לתפוח האהוב והמוכר, הוא עדיין ריח נפלא במרקם נעים, הוא נספג במהירות בעור ולא מותיר תחושה שמנונית.
שני המוצרים למעלה הם אינם מוצרים שהייתי משתמשת בהם בהכרח אם לא היה להם את היתרון המשמעותי שלהם- עצם היותם בגודל מוקטן. ועם זאת, אני חייבת להודות שאין לי שום נאמנות כשזה נוגע לבשמים או למסקרות (אבל לכל השאר דווקא כן). מסקרה אני מחליפה כל שלושה חודשים (חשוב מאוד!), וכמעט תמיד מנסה מסקרה חדשה ולא ישר חוזרת למסקרה הרגילה והמוכרת. את המסקרה של קליניק קיבלתי במתנה מחמותי, והיא עושה את העבודה- לא יותר ולא פחות. היא מדגישה את הריסים אבל לא בצורה דרמטית. בגלל זה היא מושלמת ליומיום. כשאני יוצאת בערב אני לא משתמשת בה אלא במסקרה מעבה ומפרידה כמו של לוריאל או של מייבלין (אכתוב עליהן בפוסט אחר). אני מודה שעד לעת כתיבת שורות אלו, לא מצאתי את המסקרה המושלמת. יש לי ריסים מאוד ארוכים ועדיין איני מרוצה. טרם הרמתי ידיים! :) בשורה התחתונה- מסקרה טובה למהלך היום, מצוינת בעיקר כי היא ממש פטיט (4 גרם). 
בושם בגודל מוקטן, בצורת רול, בריח וניל קוקוס של ללין- נתחיל ביתרונות: יש לו ריח משגע, הוא נשאר המון זמן על הגוף, אפשר לזרוק אותו בתיק ואין סיכוי שהוא יטפטף ולוקח לו זמן להיגמר, בעיקר בגלל שהוא מופעל ע"י רול. החסרונות: הוא מאוד יקר יחסית לגודל שלו (50 ש"ח), והרול שלו, שקשה לי להתרגל אליו (במיוחד כשאני שמה על הצוואר). הפתרון: לשים על פרקי הידיים ואז למרוח על הצוואר. נספג מהר, באופן יחסי לבושם על בסיס שמן. אין מה להשוות בינו לבין הז'אדור הקלאסי שלי,  אבל הוא בהחלט פתרון מצוין עבור מקרים של רענון הבושם כשאת מחוץ לבית. אני מודה, אם היה לדיור את הז'אדור בגודל מוקטן כמו זה, סביר להניח שלא הייתי קונה משהו אחר, על אף ההרפתקנות לנסות בשמים חדשים (קורה לי פעם בכמה חודשים, ותמיד אני חוזרת לבושם המנצח שלי). בשורה התחתונה, הבושם של ללין משרת את המטרה שלשמה הוא נקנה- הוא קטן, אין מצב שהוא יישפך בתיק והוא מריח טוב. מומלץ לכל אחת שמחפשת ריח מורגש אך עדיין עדין, כזה שאפשר לשים בלי בעיה שנייה לפני פגישה חשובה, גם מבלי להיעזר במראה.
ואם במראה עסקנו, איך אפשר בלי מראה קטנה? היא לא יצאה לי מהתיק כבר לפחות שנה וחצי, ומדוע שתצא? המראה המתוקה הזו, בצורת עוגיה, היא אחת המראות היותר נוחות לנשיאה (ותאמינו לי שחיפשתי הרבה לפני שמצאתי אחת שעונה לכל הדרישות שלי). המחיר שלה הוא מצוין, היא מספיק גדולה כדי שיהיה אפשר לתקן או לחדש באמצעותה איפור, לסלק שערות סוררות מהגבות או אפילו לבדוק אם לא נשארו בין השיניים שאריות מארוחת הצהריים. נסגרת היטב ואין חשש שהיא תישבר. פשוט מצוינת.
פינצטה של Forever21- קניתי אותה משתי סיבות: 1) היא פרחונית, ואני משוגעת על פרחים 2) היא היתה ממש זולה. וזהו. אין הרבה מה להרחיב. לא הייתי זקוקה לה נואשות (יש לי לפחות 5 פינצטות מפוזרות ברחבי הבית וכולן עושות את העבודה באותה המידה), אבל היא היתה פרחונית ומתוקה והיא לא עלתה הרבה, אז קניתי. 
תוספת יחסית חדשה לתיק האיפור שלי היא מגבוני "עזרה ראשונה" של קליה, לטיפול בכתמים מיד עם הופעתם. קניתי אותם לאחר שמלצרית שפכה עליי כוס קולה שלמה (שאפילו לא היתה שלי!) בעת כשהייתי במסעדה. אני מודה שזו היתה חוויה מאוד לא נעימה ואפילו מרגיזה, ומאז אותו מקרה אני לא מוציאה אותם מהתיק. למען האמת, הם די שימושיים; בעלי היקר, שידוע בהרגלי אכילה של ילד בן 6, 'דואג' שהמגבונים יהיו בשימוש בכל פעם (כמעט) שאנחנו יוצאים למסעדה :) 
המגבונים באים בחבילות, כל חבילה סגורה ואטומה, עם פתח קטן לפתיחה חוזרת. המגבונים עצמם גדולים מאוד וטובים לכתמים סבירים. לכתמים קשים חובה להשתמש בחומרים ייעודים (יש לי המלצות, אעלה בהמשך) להסרת כתמים קשים. המחיר הוא לא זול, אבל הוא שווה את הכסף. מאוד שימושי למשפחות עם ילדים קטנים (או לנשים הנשואות לגברים עם נפש של ילד...) :):) ממליצה!

את כל הארנקים אני דוחסת לתוך התיק. אני מחליפה תיק כל יום (ולפעמים פעמיים ביום) וכבר התרגלתי לטקס-העברת-הארנקים-מתיק-אחד-לשני וזה לוקח יחסית מהר. התיק שאני חורשת עליו בימים אלו הוא תיק נפלא שקיבלתי במתנה מחמותי ליום ההולדת שלי. הוא נקנה בסוהו והוא מאוד נוח. יש לו רצועה ארוכה ושתי רצועות קצרות, יש בו תא פנימי נפרד, שניתן להוציא ולחבר אליו את הרצועה הארוכה ולהשתמש בו כתיק נוסף. יש בו עוד ארנקון קטן, שאפשר לשים בו כסף קטן. והכי חשוב- הוא בצבע סגול מדהים, אחד הגוונים היפים שראיתי. והנה התיק על כל תכולתו:
מקווה שנהניתן מהסקירה, נתראה בקרוב!

2 תגובות:

  1. את מסדרת את התיק בדיוק כמוני, גם אני בשיטת התיקים הקטנים!

    מרב שאני מכורה לתיקים הקטנים האלו ובמיוחד אלו של אקססורייז, אני חייבת למצוא להם שימוש...

    השבמחק
  2. טוב לדעת שאני לא היחידה!
    התיקים הקטנים האלה הם התמכרות הא? אי אפשר בלעדיהם... כל הזמן קונה חדשים.
    אבל לזכותי יאמר שאני משתמשת בהם ולא רק קונה :)
    תצלמי לי את התיקים הקטנים שלך, אשמח לראות :)

    השבמחק