Four Items to Make You Look Fabulous at Dinner

ביום שבת האחרון, ה- 1 לחודש, חגננו בעלי ואני יום נישואים שני. החלטנו לתבל קצת את המסורת ("כרמא", עין-כרם, מסעדה מדהימה שאנחנו חוגגים בה כל שנה מאז שהכרנו) והלכנו לארוחת ערב חגיגית עם כל המשפחה של בעלי ברוסטיקו ברחוב רוטשילד בתל-אביב. לכבוד המאורע המשמח, בחרתי באאוטפיט חגיגי אך לא מגונדר יתר על המידה. בשביל לא לחטוא במשקיענות-יתר, התמקדתי בארבעה פריטים בלבד: שמלת-חולצה עם הדפס בולט, חגורה משלימה, נעלי עקב קלאסיות ואקססוריז שאי-אפשר להתעלם ממנו. זה הכל!


נתחיל בשמלה: 
בחרתי בשמלה מקסימה שקניתי לפני כמה חודשים. היא היתה תלויה בארון ורק חיכתה להזדמנות המתאימה להופעת הבכורה שלה. השמלה עצמה עשויה משי ומאוד נעימה על הגוף. היא בהחלט לא שמלה מתאימה לקיץ הישראלי, אבל למזג האוויר הנוכחי היא פשוט מושלמת. הצבע שלה- כחול כהה עם הדפס של עיגולים בגדלים שונים (זו אני, או שמרחוק הם נראים כמו סופר-נובה?)- הוא בהחלט לא כוס התה שלי. למען האמת, מלבד השמלה, יש לי בארון פריט אחד בצבע הזהסריג עם שרוולים מיוחדים, אשר אותו קניתי רק בגלל שאהבתי את השרוולים כל-כך (וכה הצטערתי שלא היה את הסריג בצבע אחר). ולמרות כל מה שנאמר, התאהבתי בשמלה בין רגע. למרות הצבע, בגלל הצבע, מה זה חשוב; העיקר הוא שחטפתי אותה מהקולב ורצתי נלהבת למדוד אותה, עובדה שמבחינתי אומרת לא מעט (לאור חוסר ההתלהבות שלי משופינג לאחרונה.) השמלה עצמה היא לא ארוכה, אבל היא מקנה תחושה של אורך, שזה תמיד נחמד. לשמלה שרוולים רחבים (זו לא טעות במידה, כך השמלה מעוצבת) ואני די אוהבת את זה. עוד יתרון שלה הוא העובדה שיש כפתורים לכל אורכה, מה שמקנה לה תחכום לטעמי. אני קצת שמרנית, אני מודה, אז אני משאירה את כל הכפתורים סגורים, אבל בהחלט יש מקום לשחק עם מידת החשיפה לפי הסגנון האישי של כל אחת.
שמלה: זארה (100 ₪ לאחר הנחה).
נעלי עקב: 
בחרתי בנעלי עקב בסגנון פיפ-טאו עם מעט גליטר (זארה, 199 ש"ח), מהסיבה הפשוטה שאני פשוט אוהבת את הנעליים האלו. אני בוחרת בזוג הספציפי הזה בכל פעם שאני רוצה להתגנדר מבלי להשקיע יותר מדי. לשמלה כזו אפשר לצוות מגוון רחב של סגנונות, אבל אני ממליצה להישאר בתחום הקלאסי: שחור, זהב או כסוף, אבל בעיצוב יחסית פשוט. הנה אופציות מתאימות שאהבתי:













חגורה:
בחרתי בחגורה סולידית (רצועה שחורה עם אבזם מתכת) אבל כמובן שאפשר גם קצת להתפרע ולבחור בחגורה מודגשת יותר, כמו למשל זו: 
החגורה הזו היא למעשה כלל לא חגורה, אלא סרט לשיער שאפשר לענוד גם כשרשרת וגם כצמיד.
החומר האלסטי ממנו הוא עשוי מאפשר לו גמישות והגמישות הזו היא מעדן לכל חובבי ה-DIY באשר הם! גולת הכותרת היא כמובן האבנים הכחולות שבמרכז, אבל הרצועה שעליהן הן מודבקות היא רצועה אלסטית כחולה מלופפת, כזו שאפשר לקנות בחנויות בדים באורך המתאים ולהדביק לאבנים בעזרת אקדח דבק חם.

תיק ערב:

אין כמו תיק קלאץ' שחור קלאסי, על זה אין עוררין. אני חורשת על תיק הקלאץ' של Accessorize מאז שקניתי אותו במחיר זעום במכירות סוף עונה ברשת לפני כמה שנים (למעשה, מדובר בתיק היחידי באוסף שלי שאני דווקא משתמשת בו יותר ככל שהזמן עובר. בדרך כלל זה הפוך). עם זאת, אפשר לפנטז גם על תיקים שמרניים פחות, כמו התיק המופלא הזה:
לקינוח, איך אפשר בלי קצת בלינג? אני אוהבת טבעות, והרבה, אבל באאוטפיט עשיר כמו זה, אפשר למתן את התכשיטים ולהוסיף טבעת אחת בעלת אמירה (Statement Ring), כמו למשל הטבעת הנפלאה של אלנה מארקי (Ileana Marki), שאני חושקת בה כבר כמה חודשים (ומתישהו היא תהיה שלי!).
הטבעת, מצופה זהב צהוב ובעלת עיטורים עדינים ומורכבים, היא נפלאה לא רק כתכשיט מהודר לערב, אלא טבעת שהייתי עונדת בכל שעות היום (ולא הייתי מורידה מהיד לעולם). לטעמי, מספיקה טבעת אחת כזו, ואין צורך להוסיף עוד תכשיטים (מקסימום צמיד או שרשרת עדינים מאוד, אבל לא משהו מוגזם). את כל הפריטים ניתן למצוא בדף של אמה בפוליבור
ואיך אפשר בלי איפור?
בחרתי, כהרגלי, באופציה האהובה עליי: איפור מעושן בגוונים של אפור-שחור-סגול מעושן, ועל השפתיים שמתי ליפגלוס ורוד עדין, כדי לאזן את המראה. 
עיניים: פלטת Smoky Eyes מסדרת EYESTUDIO של מייבלין (הפלטה הכי נחרשת אצלי באוסף).
סומק: מייבלין Affinitone Blush  בגוון Pink Amber מס' 73.
גלוס: Color sensational Cream Gloss של מייבלין בגוון Stellar Berry מס' 360.
מברשות: קרליין, מס' 04 ו- 07.
לק: ביוטיקר, מס' 100.
בהזדמנות זו, אני רוצה לברך את הדוגמנית הנפלאה שלנו (וגיסתי היקרה), ליטל דומיניץ, על חתונתה הקרבה (עוד חודש!) לדני המהמם. ליט, אין מאושרת ממני! אני מאחלת לכם שנים רבות של אושר, אהבה וחברות!
נתראה בקרוב,
שלכם,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה