My Makeup Routine

הפוסט הנוכחי היה מתוכנן להיכתב כחלק מפוסט שגרת הטיפוח שלי, אבל ראיתי שהפוסט הולך ומתארך ולא רציתי שהוא יהיה מייגע לקריאה, אז החלטתי לחלקו לשניים. אני שמחה להציג בפניכם את שגרת האיפור שלי! בניגוד לשגרת הטיפוח, רוב המוצרים פה משתנים על בסיס יומי ותלויים במצברוח שלי ('הצד של המיטה' שקמתי ממנו באותו הבוקר) וכמובן- במזג האוויר. בימים חמים מאוד, אני דואגת לשמור על איפור יחסית סולידי (מיד אפרט מה זה אומר מבחינתי), בעיקר כי אני בחורה שסובלת מחום וכשחם לי, אני לא אוהבת להיות מאופרת בכבדות. בימים נעימים יותר (או בערבים), סביר להניח שאשקיע יותר באיפור שלי, למשל בהוספת צלליות וכו'. ועם זאת, יש מוצרים שאני לא יוצאת מהבית בלעדיהם והם הפכו לשגרת האיפור היומית שלי. מדובר במוצרים למראה יומיומי (על איפור הערב שאני יוצרת אכתוב בהזדמנות בפוסט נפרד).



אז נתחיל ואספר לכם עליהם?
אחרי שסיימתי לנקות את הפנים ולהתמרח בקרמים האהובים עליי, אני שמה כמה טיפות מה- BB CREAM של אנה לוטן- במצח, מתחת לעיניים ובסנטר. אני לא אוהבת לשים מייקאפ ולשמחתי, אני יכולה להסתדר גם בלעדיו. ועם זאת, אני לא אוהבת להיות מאופרת מבלי ששמתי בסיס כלשהו (זה נראה ממש מוזר לדעתי), אז קרם ה- BB של אנה לוטן, שהוא מאוד קליל (הן בכיסוי שלו והן במרקם) מתאים בשביל הצרכים שלי. קיבלתי עליו המלצה מטל פלג, מאפרת ואמנית מוכשרת, ששיבחה אותו בבלוג שלה. מכיוון שאני לא מאוד מרוצה מהקונסילר הנוכחי שלי, אני משתמשת ב- BB CREAM גם כקונסילר להסתרת כהויות מתחת לעיניים. זה לא אופטימלי, אני יודעת; האמת שמצאתי כמה אופציות ראויות, אז במבצע הבא כבר אתחדש במוצר ייעודי לבעיה הגדולה היחידה שלי (כרגע), שהיא העיגולים הכהים שיש לי מתחת לעיניים. אחרי ששמתי את הבסיס, אני מפדרת עם פודרה של מייבלין, שהיא בסך הכל עושה את העבודה (מקבעת את המייקאפ ונותנת אחידות לפנים) אבל היא מעט אבקתית מדי עבורי אז סביר להניח שאחליף אותה ממש בקרוב. אחר-כך אני שמה מעט סומק (אני סמוקה באופן טבעי ועדיין, אני לא מוותרת על מעט סומק). הסומק (Blush) שבו אני משתמשת הוא הסומק של מייבלין, שנקרא Dream Touch. 
קניתי אותו לא מזמן, אחרי שהשתמשתי במשך תקופה בסומק אבקתי של מייבלין ושמתי לב שאני צריכה לשים הרבה חומר בשביל שהוא יהיה מורגש על הלחיים שלי. מסרתי אותו באהבה ורכשתי את הסומק הנוכחי, שהוא בדיוק ההפך מקודמו- נגיעה קטנה של האצבע על הסומק והנחתו על הלחיים מביאה לתוצאה עדינה ומורגשת. אני מטשטשת אותו עם מברשת סומק וזהו. אני מאוד אוהבת את הגוון (אני משתמשת בגוון מס' 5), שהוא ורדרד עדין ומאוד טבעי.
אחרי שסיימתי 'להכין' את הפנים שלי לאיפור, אני מתחילה באיפור עיניים. בדרך-כלל אני מתאפרת באחת משתי דרכים- או שאני משתמשת באייליינר ויוצרת קו דק על העפעף העליון של העין או שאני יוצרת מראה מעושן עדין באמצעות עפרון שחור וצללית שחורה בחלק התחתון של העין. את האופציה הראשונה אני יוצרת באמצעות שתי דרכים- אייליינר ג'ל או אייליינר נוזלי. אני משתמשת באייליינר ג'ל של מייבלין (Maybelline) ובמברשת הזוויתית המצוינת של מאק (Mac) ליצירת האייליינר. האייליינר של מייבלין מגיע עם מברשת, אבל יותר נוח לי לעבוד עם המברשת של מאק (מס' 266). בשורה התחתונה, נוחות היא משהו שקשה לי להתפשר עליו גם באיפור. אתמול ראיתי סרטון של מישהי שמתאפרת כל-כך יפה, אבל תהליך העבודה שלה היה מסובך ומורכב (המון מברשות, המון צלליות וכו'), כך שהיה לי ברור שאני אפילו לא אנסה לשחזר את המראה שהיא יצרה.  

מוצר חדש שקניתי לאחרונה הוא האייליינר הנוזלי של גרלן (Guerlain). האהבה שלי למותג היוקרתי היא אהבה חדשה יחסית (מהשנה האחרונה), אהבה שהיא אמנם יקרה אך בהחלט משתלמת. אין לי הרבה מוצרים שלהם, אבל אלו שברשותי הם איכותיים ומיוחדים (ולא במקרה הם חלק בלתי נפרד משגרת האיפור שלי). קראתי ביקורות טובות על האייליינר השחור וכשהייתי בחנות התאהבתי בבקבוקון המעוצב והשתכנעתי. 
אני משתמשת באייליינר הנוזלי כבר כמה שבועות ומאוד נהנית. הוא יוצר קו מאוד דק וקל 'לבנות' אותו מבלי לפחד שהוא יצא עבה מדי. אני עדיין לא מומחית ביצירת אייליינר, אבל אני ממשיכה להתאמן ולא הרמתי ידיים עדיין! אני מודה שחשבתי שיהיה לי קל כי אני מאיירת במקצועי, אבל כשזה נוגע לעיניים שלי, אני פשוט מפחדת ומתחילה לרעוד. אני מקווה שאשכלל את הטכניקה שלי בקרוב, כי אין ספק שעיניים חתוליות מחמיאות כמעט לכל אחת ובמקרה שלי (יש לי עיניים קטנות) האייליינר ממש 'פותח' אותן ויוצר אשליה של עיניים גדולות ורעננות. 
יש אינספור הדרכות (Tutorials) על איך ליצור אייליינר ברשת, אבל הדרכה שאני מאוד אוהבת היא ההדרכה של טל, שמופיעה בבלוג שלה. המנטרה שלי בהקשר של אייליינר היא לא להתייאש ולהמשיך לנסות. אני חוזרת ומזכירה את זה לעצמי בכל פעם שהיד מתחילה לרעוד והקו לא יוצא מושלם... מתישהו עוד אצליח ליצור קו ראוי!

כמו שרשמתי מקודם, אני אוהבת ליצור מראה מעושן, אבל כמעט תמיד יוצרת מראה יחסית סולידי ומשאירה את הצלליות הכהות ליציאות או לאירועים מיוחדים. הדרך שלי ליצור מראה מעושן יומיומי היא להשתמש בשתי צלליות ניטרליות (Freestyle ו- Kinky) מפלטת Smoked של אורבן דקיי (Urban Decay), עליה אכתוב פוסט נפרד בהמשך. אני משתמשת בפרימר (Primer) שמגיע יחד עם הפלטה (בתמונה למעלה, מימין) ושמה מעט מהחומר על העפעפיים טרם הנחת הצלליות. 
את הצלליות אני מניחה באמצעות מברשת מס' 4 של קרליין ומטשטשת באמצעות מברשת מס' 7. המברשות של קרליין לא רעות, אבל גם לא מדהימות בצורה יוצאת-דופן. אני מתכננת לעבור למברשות של מאק ולרכוש את מס' 239 ומס' 217 אשר קיבלתי עליהן המלצות חמות מהחברות המאפרות שלי. פעם חשבתי שזה מיותר להשקיע כסף במברשות, אבל אז נוכחתי לגלות (על בשרי) כמה זה לא נכון. כשאני משתמשת במברשות איכותיות אני רואה את השוני. הצלליות מונחות אחרת, הטשטוש מוצלח יותר והמראה הכללי נראה יותר קוהרנטי ומלוטש. 
אחרי שהנחתי את הצלליות הניטרליות, אני מתחילה ביצירת המראה המעושן. בשביל ליצור מראה מעושן סולידי, אפשר להשתמש רק בעפרון עיניים וליצור את ה'עישון' באמצעות טשטוש עם מברשת מתאימה. ועם זאת, אני אוהבת ליצור את המראה ע"י שימוש גם בצללית שחורה, אשר מקבעת את העפרון ומעשירה את את המראה. בתחילה אני משתמשת בעפרון עיניים ויוצרת קו בחלק הפנימי התחתון של העין. העפרון השחור של אורבן דקיי הוא פיגמנטי ומוצלח מאוד אבל אני חייבת להודות- אין לי שום נאמנות לעפרון עיניים מסוים וכל פעם אני שולפת את העפרון השחור הראשון שאני רואה במגירה. לאחר מכן, אני עוברת בשנית על החלק התחתון אך הפעם שמה דגש על הריסים התחתונים. אז אני לוקחת את המברשת הזוויתית של מאק (מס' 266, בתמונה למעלה) ועוברת בעדינות על הקו שיצרתי באמצעות עפרון העיניים. המברשת למעשה יוצרת טשטוש עדין מבלי לפגוע בקו. 


לאחר-מכן, אני משתמשת בצללית שחורה בסטיק ועוברת איתה בעדינות על קו הריסים התחתונים. אני אוהבת להשתמש בצללית סטיק של מאק, שנקראת Slick Black. היא מאוד פיגמנטית ומרוכזת ומתקבעת מהר על העין. על-כן, צריך לטשטש אותה במהירות באמצעות מברשת כדי ליצור את המראה המעושן כראוי. לאחר שטשטשתי את הריסים התחתונים, אני יוצרת קו עדין עם הצללית בסטיק מחוץ לקו הריסים התחתונים ומטשטשת אותו כלפי מעלה (לכיוון הרקה). 
אם אשאיר את הצללית כך, היא תיראה מעט מוזר והמראה הכללי לא יהיה אחיד. על-כן, אני לוקחת את רביעיית הצלליות Smokey Eyes מסדרת Eye Studio של מייבלין (אולי המוצר הכי חרוש אצלי במגירת האיפור) ומניחה מעט מצללית מס' 3 (סגול עמוק) ומס' 4 (שחור מעט שימרי). אני מניחה מעט ומטשטשת היטב וזהו. את איפור העיניים אני מסיימת בהנחת שתי שכבות של מסקרה על הריסים העליוניים והתחתוניים. אין לי מסקרה קבועה. אני מחליפה מסקרה כל שלושה חודשים ומשתדלת לא לקנות מסקרה שכבר ניסיתי אלא להתנסות בסוגים שונים. כרגע אני משתמשת במסקרה קולוסאל הצהובה (Colossal Volum' Express Smokey Eyes) של מייבלין, שהיא לא רעה בכלל, וכשהיא תתייבש (וסביר להניח שהרבה לפני) אחליף אותה בחדשה. בא לי לנסות את מסקרת Maxi Lash של גרלן מסדרת Cils d'Enfer, שקראתי עליה ביקורות טובות.
יש לי ריסים ארוכים באופן טבעי ואני אוהבת מסקרות שיוצרות מראה דרמטי, גם במראה היומיומי שלי. היום אני לא יוצאת מהבית בלי מסקרה, לא משנה מה. המסקרה גורמת לעיניים שלי להיראות עירניות יותר וגדולות יותר, שני יתרונות שקשה לי לוותר עליהם. בין שכבה לשכבה אני מפרידה את הריסים באמצעות האפליקטור של ביוטיקר, עליו כתבה דנרה בבלוג שלה. 
הערה קטנה לפני שממשיכים: אמנם זה נראה ששגרת הטיפוח והאיפור שלי לוקחות הרבה זמן, בפועל מדובר בדקות ספורות. מלבד חפיפת השיער, שלוקחת לפחות רבע שעה (ובכל מקרה אני מקפידה כבר שנים לא לחפוף יותר מפעמיים בשבוע), יתר הפעולות אורכות כמה דקות בלבד. ככה זה כשפעולות הופכות להרגל, אני כבר עובדת מתוך אוטומט ויכולה לעשות אותן בעיניים עצומות (תרתי משמע).




סיימתי עם איפור העיניים ואפשר לעבור לאיפור השפתיים, שהוא בעיניי גולת הכותרת. אם בבגדים אני מאוד שמרנית ואף פעם לא תראו אותי באאוטפיט אקסטרווגנטי, כשזה נוגע ללקים ולליפסטיקים, אין לי מעצורים. אני מאוד אוהבת את המראה הסתווי ו'לובשת' אותו כל השנה. גוונים כהים של סגול, בורדו, יין ודומיהם נמצאים אצלי על הציפורניים והשפתיים כמעט בקביעות. ועם זאת, בבקרים אני לרוב ממתנת את המראה שלי, ובמיוחד בשביל זה יש לי כמה מוצרים נפלאים שעושים את העבודה של "ללכת עם ולהיראות בלי" לכל-כך פשוטה עבורי. המוצר האהוב עליי כרגע, כזה שאני לא מפסיקה להתפעל ממנו מהרגע שרכשתי אותו, הוא ליפסטיק שנקרא Lip Glow מסדרת Dior Addict של כריסטיאן דיור. חברה טובה הרעיפה עליו מחמאות וכשנסעתי לפריז, רכשתי אותו בדיוטי פרי. מאז אני שמה אותו כל יום וגם אני 'מעבירה הלאה' את המסר ומשבחת אותו באוזני חברותיי. לא רק שהוא מעניק לחות לשפתיים שלי (שהן מטבען יבשות ונוטות להיסדק) מבלי שהן ירגישו לרגע דביקות ומציקות, הוא גם מדגיש את הצבע הטבעי שלהן בצורה כל-כך יפה ומיוחדת, שלא קיים ליפסטיק באוסף שלי שמגיע לאותה התוצאה. הרעיון שעומד מאחוריו הוא לקחת את הגוון הטבעי של השפתיים ולהבליט אותו והוא בהחלט מצליח במשימה הזואני חושבת שזה מה שהופך אותו לכל-כך מוצלח. כשהוא ייגמר (ממש בקרוב) בטוח אקנה אותו שוב. ליפסטיק מנצח בעיניי למראה יומיומי עדין ומיוחד. מומלץ!


אם ליפסטיקים קיימים על השפתיים שלי כמעט בכל יום מאז היותי נערה (הליפסטיק הראשון שקניתי היה גוון סגול משגע בשם Saucy [מס' 33 מסדרת [Hydra Stay של מייבלין, שנמצא אצלי באוסף לאות נוסטלגיה עד היום, למרות שהוא כבר לא בשימוש), ליפגלוסים הם מוצרים שעד לא מזמן כלל לא היו קיימים במגירת האיפור שלי. אם יש משהו שאני שונאת הוא שפתיים דביקות. שונאת את התחושה ולא אוהבת את המראה. אבל אז מצאתי את שני הגלוסים המשגעים האלה של מייבלין ומאז אני באמת חורשת עליהם בלי הפסקה. הגוון האהוב עליי הוא Stellar Berry (מס' 360, מופיע עליון בתמונות למעלה), גוון ענבי יחסית כהה ויפה, שעם הזמן, כשהוא יורד, הוא הופך לוורוד עז (שבעיניי יפהפה לא פחות). הגוון השני שאני אוהבת הוא Pink Petal (מס' 140, מופיע תחתון בתמונות למעלה), גוון ורדרד עדין ומעט שימרי שמשדרג את המראה בין רגע. את שני הגוונים האלה מושלמים למראה היומיומי שאני יוצרת- הם נותנים מעט צבע לשפתיים אבל לא באופן מוגזם. גוון נוסף שיש לי מהסדרה, שנקראת Color Sensational Cream Gloss, הוא Red Love (מס' 560), אבל הוא עדיין באריזה אז איני יכולה עדיין לחוות את דעתי עליו, אבל בטח בקרוב אתפתה ואפתח גם אותו. 
זה, למעשה, מביא אותי לנושא אחר. לאחרונה עשיתי סוויץ' במחשבה שלי והחלטתי שזהו, אני משנה גישה. עד אותו הרגע הייתי קונה הרבה מוצרי איפור, הרבה מוצרי טיפוח ויותר מדי לקים, ובפועל יותר מ-90 אחוז מהם נותרו מאוחסנים, מיותמים, בתוך מגירת האיפור שלי. פתאום החלטתי שדי, זה פשוט מגוחך להמשיך ולקנות מוצרים (כפי שציינתי בעבר, אני משלמת על כל המוצרים בבלוג מכספי האישי ולא מקבלת אותם לסקירות מיחסי-ציבור) ולתת להם להעלות אבק לעד. אז הוצאתי אותם מהאריזות והתחלתי להשתמש. בהתחלה זה הרגיש מוזר, אני מודה. ומה יקרה אם ייגמר? 'אז ייגמר!' אמרתי לעצמי בנחישות, 'ביג דיל נקנה חדש...' ואולי עד אז יצאו דברים חדשים ואיכותיים יותר... ואולי הטעם שלי ישתנה עם הזמן... אין לדעת. העיקר הוא להשתמש בהם עכשיו ולא להיזכר בעוד כמה שנים, כשהם כבר לא יהיו שמישים. ועד כאן לחפירה. נחזור לדברים המעניינים באמת. ומה יכול להיות מעניין אם לא עוד ליפסטיק במראה טבעי? כולנו הרי אוהבות את הליפסטיקים האלה ולא במקרה; אני לא מכירה הרבה נשים שהולכות עם ליפסטיקים כהים גם בשעות היום, מלבד אמא שלי אולי, שהולכת עם אותו הליפסטיק (בגוון חום-בורדו כהה) כבר שנים. נראה לי שקיבלתי ממנה את הנאמנות למוצרים (ואת הנטייה לאגרנות). היא משתמשת באותו הבושם כבר עשרות שנים (Knowing של אסתי לאודר) ואף פעם לא מחליפה. בגלל זה תמיד תמצאו אצלה סטוקים של אותו הבושם, שלא יקרה וחלילה ייגמר. 


שני הליפסטיקים בתמונות למעלה שייכים לסדרת השפתונים הלחותיים צ'אבי סטיק (Chubby Sticks) מבית קליניק, אשר נכתב עליהם רבות. יש לי כמה גוונים באוסף, חלק מהסדרה המקורית וחלק מהסדרה החדשה, Intense Chubby Sticks, שהיא יותר אטומה ופיגמנטית. אלו הם שני הגוונים האהובים עליי. ה- Chunky Cherry (מס' 5, בתמונה למעלה) הוא גוון יחסית עדין של ורוד עם רמיזה קלה לאדום (אשר לו נוכחות מעודנת וכמעט בלתי-מורגשת) והגוון השני הוא Woppin' Watermelon (מס' 6, בתמונה למטה), שאותו אני אוהבת אפילו יותר. מדובר בגוון ורדרד עדין, שכמעט ואינו נראה על השפתיים. קראתי ביקורות מעורבות עליו, אבל כשניסיתי אותו על השפתיים שלי פשוט התאהבתי בו. מדובר בגוון הסולידי ביותר שיש לי באוסף ועדיין, עם כל האהבה לשפתונים אטומים בגוונים כהים ובעלי נוכחות, אני מוצאת את עצמי זורקת אותו לתוך תיק האיפור שלי די בתכיפות ומשתמשת בו לא-מעט כשאני מחוץ לבית. 

הגוון היחידי בשגרת האיפור היומית שלי, שהוא יחסית כהה ולא 'טבעי', הוא ליפסטיק אדום שנקרא FIG (מס' 123) מסדרת Pure Color של אסתי לאודר. יש לי לא-מעט גוונים של אדום באוסף, אבל זה האדום האולטימטיבי מבחינתי; הנוכחות שלו מורגשת אבל לא מוגזמת. אני יכולה לשים אותו על השפתיים ולא להרגיש מוחצנת מדי, מה שקשה לי להרגיש עם גוונים אחרים (שהם כהים) במהלך שעות היום. האמירה הזו, כאמור, לא תקפה לשעות הערב, במהלכן אני 'מאבדת' את הביישנות שלי ו(משום מה) אני לא מרגישה מוזר עם איפור שפתיים כהה. כפי שניתן לראות בתמונה, אני משתמשת בליפסטיק הזה כל-כך הרבה, שמצבו נראה בהתאם, אבל אני אוהבת את זה. אין כמו מוצרים שגורמים לך להרגיש שהם שווים כל שקל שהוצאת. השפתון הזה, בגוון האדום המיוחד הזה, הוא בהחלט מוצר ששווה להשקיע בו. הלוואי ויכולתי לומר זאת על יתר הליפסטיקים האדומים שקניתי, שממשיכים לשבת במגירה ולחכות לתורם...   

איך אפשר לכתוב על שגרת איפור ולא לכתוב על מוצרים להסרת האיפור? לא משנה כמה אני עייפה, אני לא יכולה להירדם אם לא הורדתי את האיפור כמו שצריך. יש לי שני מוצרים שאני מאוד אוהבת להשתמש בהם. הראשון הוא מסיר איפור שרכשתי לא מזמן. הוא נקרא Comforting Cream Cleanser של קליניק והוא פשוט נפלא לעור שלי (עור יבש עד רגיל). אני שמה מעט מהחומר על צמר גפן ומורידה בעדינות מבלי לשפשף או לשרוט את העור. אני משתמשת במוצר הזה רק לפנים ואת איפור העיניים והשפתיים אני מסירה באמצעות מוצר ייעודי ששינה את חיי. כן, אני לא מגזימה.
חיפשתי המון זמן מסיר איפור עדין, שיחיה בשלום עם העיניים הרגישות שלי, עליהן כתבתי בפוסט הקודם. עד שמצאתי את מסיר האיפור הזה, תהליך הסרת האיפור היה תהליך מעיק ובעיקר שורף, אשר בסופו הייתי נותרת עם עיניים אדומות ודומעות במשך ימים ארוכים. ככל שהזמן עבר, מצאתי את עצמי מתאפרת פחות ופחות כדי להימנע ממצבים כאלה. ואז מצאתי את מסיר האיפור BI-FACIL של לנקום והוא באמת שינה את חיי. מאז שאני משתמשת בו (כבר שנה), חזרתי להנות מאיפור ואני לא חוששת יותר מתהליך ההסרה שלו. מדובר במסיר דו-פאזי (דו שכבתי). הוא עדין, יש לו ריח נעים והכי חשוב- הוא לא מייבש את העיניים. מכיוון שהוא עדין כל-כך, אני משתמשת בו גם להסרת הליפסטיקים הכהים (שהם לרוב יותר אטומים\עמידים וקשה להוריד אותם באמצעות מסיר איפור רגיל מבלי לשפשף ולפגוע בעור). מכיוון שהשפתיים שלי מאוד רגישות ונוטות להיסדק, מסיר האיפור של לנקום מושלם עבורי. הוא לא זול אבל שווה את ההוצאה הכספית. אחד המוצרים היחידים באוסף שלי שאני יודעת שאמשיך להשתמש בו כל עוד הוא ימשיך להיות במלאי. באוסף שמורכב ממוצרים שהולכים ובאים, הנאמנות העיוורת שלי אליו רק מעידה על טיב האיכות שלו. אחד המוצרים הכי איכותיים שנתקלתי בהם ולומר שאני ממליצה עליו יהיה אנדרסטייטמנט מוחלט.

אחרי שסיימתי להסיר את האיפור, אני חוזרת לפעולה הראשונה שאני עושה בבוקר ודואגת לנקות את הפנים. אני משתמשת ב"שלושת השלבים" של קליניק, עליהם כתבתי בפוסט הקודם בהרחבה. סבון הפנים מסיר את שאריות האיפור שלא ירדו עם מסיר האיפור, מי הפנים מרענן את הפנים ונותן להן תחושה של נקיון וקרם הפנים מאזן ומזין אותן ומכין אותן ללילה. 

לקינוח, לא יכולתי לכתוב פוסט שלם על שגרת איפור יומיומית ולא לכתוב על שניים מהלקים האהובים עליי למראה יומיומי. יש לי המון לקים (יותר מדי), אבל רובם בגוונים כהים וחורפיים. מכיוון שכתבתי על איפור יומיומי, שהוא מטבעו יותר עדין וסולידי, החלטתי להמשיך עם הקו הזה ולכתוב על שני לקים סולידיים שאני אוהבת, למרות שאני חייבת להודות שאני מסתובבת עם שלל גוונים כהים על הציפורניים שלי, בלי קשר לעונה או לשעות היום. 
שני הגוונים שבחרתי הם Lady Like (מימין) ו- Miss Fancy Pans (משמאל), שניהם של Essie. אני מאוד אוהבת אותם בגלל הפורמולה העשירה והגוונים היחודיים.
Lady Like הוא ורוד ארגמן (mauve) בהיר; מדובר בגוון אלגנטי ועדין מאוד, שיחמיא כמעט לכל אחת. הוא יפה גם על ציפורניים ארוכות וגם על קצרות. הוא רומנטי ומאוד מיוחד לטעמי והוא נחשב לאחד מהלקים האהובים עליי באוסף.
Miss Fancy Pans הוא אפור בהיר, שנראה יפה מאוד על הציפורניים. בעיניי סוג של "ללכת על בטוח" כשרוצים מראה סולידי אך בעל נוכחות. אני אוהבת לשים אותו ובאופן מפתיע שמה אותו לא מעט. כשקניתי אותו, הייתי בטוחה שהוא יהיה מסוג הלקים ששוכנים בקופסת הלקים ולא רואים אור יום לעולם ולהפתעתי הרבה, הוא דווקא נמצא בשימוש מרובה מאז, כך שיש הפתעות בחיים...

בפוסט הבא אכתוב על המראה האהוב עליי לסתיו, שם אציג כמה מהמוצרים האהובים עליי, אז שווה להמשיך ולעקוב! מקווה שנהניתם מהפוסט! אשמח לקרוא תגובות ולשמוע על שגרת האיפור שלכן.
נתראה בקרוב,
                       שלכם,
הערה: כל המוצרים נקנו מכספי האישי ודעתי עליהם היא אישית. 
צילום ועריכה: רעות דומיניץ. כל הזכויות שמורות. אין לעשות שימוש בצילומים ללא רשות בכתב ובתשלום.

4 תגובות:

  1. טעם משובח יש לך, הסומק נהדר, מברשת מס 4 של קרליין מוצלחת בעיני ובמיוחד בנגישות ובתמורה למחיר על כל מוצרי השפתיים (טרם דגמתי את מייבלין) חותמת, מ 3 השלבים אני רק עם הלחות הנהדרת. הלקים סולידיים אבל מחמיאים לכל גוון עור, אני מעדיפה את המברשת הרחבה. התמונות נהדרות!

    השבמחק
  2. אפרת תודה ענקית! ממש שמחה לשמוע שאהבת!

    השבמחק
  3. התמונות, המוצרים, הכתיבה, הכל עושה חשק להישאר. נעים מאוד, נעים לי כאן.

    השבמחק
  4. איזה כיף לשמוע! באמת, זה מחמם את הלב ועושה חשק להמשיך ולהשקיע.
    בבקשה תישארי! ;)

    השבמחק