Explore- Finding The Beauty in Every Aspect of Life

דף חדש ואהוב נוסף לבלוג, והוא דף ה- Explore! הרגשתי שבין ההדרכות (Tutorials) להפקות אופנה חסרה לי הפלטפורמה להראות לכם קצת מעצמי ומחיי היומיום שלי; איזה דברים מעניינים אותי כרגע, תמונות שאהבתי בפינטרסט (אני מכורה), בלוגים ואתרים מדהימים שמצאתי ברשת ועוד. אז אני שמחה להשיק שני מדורים חדשים: "השבוע שלי באינסטגרם" (שניצנים שלו החלו עוד בשנה שעברה) ו"האהובים עליי השבוע בפינטרסט". בין לבין אני מבטיחה להעלות תמונות (עם קישורים!) של המון פנינות שאני מוצאת בכל יום ברחבי האינטרנט. אז שווה להתעדכן בדף מדי פעם ולשטוף את העיניים. אז מה היה לי השבוע
 

שורה ראשונה, משמאל לימין:
קניתי תיק קטן לנשיאת הפלאפון, שתואם (כמובן) את האייפון הורדרד שלי. נכון, זה לא הדבר הכי פרקטי שיש (סיוט להוציא את הפלאפון מתוכו), אבל בהחלט הדבר הכי חמוד בתיק שלי. קניתי אותו במכירת סוף עונה והוא עלה לי כ- 30 ש"ח.

סופסוף מצאתי בקבוק אקולוגי שמצא חן בעיניי- ולקח לי הרבה זמן למצוא. מאז, אני לא זזה בלעדיו. הוא משאיר את המים צוננים וטעימים ובעיניי הוא פריט חובה לכל מי שרוצה לעבור בשלום את הקיץ הישראלי. קניתי אותו בסוהו (Soho) במתחם התחנה ב- 59 ש"ח.


אכלתי את המנה האהובה עליי (נודלס עם ירקות, עוף ובוטנים) והפעם: "אש ולהבה" מריבר ברמת-גן. יאמי!



שורה שנייה, משמאל לימין:
קיבלתי במתנה מחברה קרובה ונפלאה ספריי לרענון הפנים של Avene- כי חברות אמת יודעות בדיוק מה אני צריכה בשביל לצלוח את הקיץ. שדרוג אמיתי.



התחלתי לכתוב במחברת המעוצבת של מיכל נגרין- המקום שלי לקשקש, לתהות, לאייר, לחלום.




נזכרתי בצלחת האהובה שהבאתי מברצלונה ושמתי אותה במקום-של-כבוד בשולחן העבודה שלי- ועכשיו היא מהווה תזכורת יומית, שגם אם אין הוכחה לקיומם של חדי-קרן, אני עדיין מאמינה שהם קיימים איפשהו.



שורה שלישית, משמאל לימין:
הצצה חטופה לפינת העבודה שלי בסטודיו- כי כולנו צריכים לעבוד ולהתפרנס. 



קניתי סט פרחוני לתה- התירוץ המושלם להתחיל לארח! נקנה בחנות ENTER ברמת גן.
סופסוף מצאתי נעלי אצבע שאני אוהבת- בגוונים מתוקים של ורוד. נוחות ובמחיר סביר. קניתי בזארה.




אז זהו! זה היה השבוע שלי, ואיך היה שלכם?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה