My Favorite Picks On Pinterest This Week

כבר כתבתי בעבר על ההתמכרות (ההולכת וגדלה) שלי לפינטרסט. במהלך היום, אני משתדלת שלא "לאתגר" את עצמי ומאפשרת לי לטפח את ההתמכרות החדשה רק בלילות, לפני השינה. השבוע הגעתי ל-100 לוחות (Boards) ועברתי את ה- 2,000 הנעיצות (Pins) ועדיין, אני מרגישה, שעוד לא ראיתי כלום. לפני שפינטרסט היה קיים, הייתי נוברת באתרים שונים ומשונים ברחבי הרשת, בתקווה למצוא תמונות יפות שיעניקו לי השראה. כשהייתי מוצאת כמה, הייתי שומרת אותן בתיקיות על גבי תיקיות במחשב הישן והלא-מתפקד שלי והן תמיד "הלכו לאיבוד" בדיוק כשחיפשתי אותן. ואז הגיע פינטרסט לעולם וחסך ממני שעות של כאבי ראש בחיפוש אחר תמונות השראה. התפעול של האתר הוא כל-כך פשוט ומהנה, שממש קשה שלא להתמכר. 
אני שואבת המון השראה מהתמונות שאני נועצת ואני נהנית לחזור ללוחות ישנים, להתבונן בתמונות שנעצתי לפני כמה חודשים ולראות מה אהבתי אז ומה עניין אותי באותם ימים. אני גם לומדת המון על טכניקות צילום, תאורה, קומפוזיציה וכו' דרך התמונות באתר. השבוע התחלתי להעלות הפקות מקוריות של אמה ואני מקווה שעם הזמן גם התמונות שלנו יינעצו בלוחות של אחרים. וגם אם לא, לא נורא. הרי הכיף האמיתי, בעיניי לפחות, הוא היכולת לעבור על מלאי בלתי-נדלה של תמונות יפות ומעוצבות-כהלכה, שפשוט עושות שמח בעיניים ומחממות את הלב. והנה דוגמאות לכמה מהן:


אז מה אהבתי?

תמיד אהבתי זהב צהוב אבל לאחרונה (כפי שתוכלו לראות באינסטגרם שלי), האהבה שלי לזהב עברה מעולם התכשיטים לעולם הביוטי ולאצבעות בפרט. את הפס הזהוב שבתמונה ניתן ליצור באמצעות הלק Good As Gold של Essie ואת הנצנצנים ההדרגתיים אפשר ליצור באמצעות Beyond Cozy (גם הוא של Essie). בשביל ליצור את הפס תצטרכו להשתמש בדבק מיוחד. חשבתי לנסות ליצור את הפס באמצעות הדבקה של וואשי טייפ, אבל אצטרך לנסות ולראות אם הניסוי יצליח. מבטיחה לחזור עם רשמים. התמונה מכאן. 


כמות הנעיצות שיש לי בלוח השיער (Hair) שיצרתי, בהחלט יכולה להעיד על כך שיש לי סוג של הפרעה. אני אוהבת שיער ארוך, חלק, כזה שגולש על השיער בטבעיות כאילו יצא מאיזו פרסמות מגוחכת לשמפו. אני מאוד אוהבת גוון בלונדיני-כהה (או לחילופין, גוון חום בהיר) וסביר להניח, שזה נובע מהכמיהה שלי לחזור לגוון השיער המקורי שלי, לפני כל הצביעות המוגזמות, התספורות הנוראיות והגוונים המזעזעים שעברו עליו. אני מאוד אוהבת את התמונה הזו, לא רק בגלל שהגוון הוא כה יפה וטבעי אלא גם בגלל התסרוקת הפשוטה, שאמנם קל ליצור אותה (ראו הדרכה כאן) אך עדיין, היא רחוקה מלהיות סתמית. הטופ מג'ינס בהיר שציוותו לתסרוקת והעגילים העדינים שנרמזים בהפניית הראש- נותנים כולם תחושה של מראה מאוד מעודן ויפה, מבלי להצטייר כמתאמץ-מדי או טרנדי. בעיניי זו שלמות. מה דעתכם?

"דברו אליי בפרחים!"- כן, גם אני משוגעת על פרחים ובמיוחד על ורדים. אז מה אם יש לי נטייה רצחנית להרוג אותם כעבור יומיים מעודף-מים ועודף תשומת-לב? לפחות הכוונות שלי טהורות. ואיך אפשר שלא? הדרך הקלה (אם כי לא תמיד החסכנית) לשדרג פינה בבית בין-רגע היא פשוט להציב על שולחן הקפה שלכם ואזה יפה עם ורדים בצבעי פסטל נפלאים. שימו פרחים במקומות אסטרטגיים בבית, והופ! הבית מתקרב להיראות כאילו היה לקוח מהמגזין של מרת'ה סטיוארט. ללוח הפרחים בפינטרסט, היכנסו לכאן. לבלוג ההשראה Sanctuary, ממנו לקוחה התמונה, היכנסו לכאן.  

כמעצבת, אני תמיד מחפשת דברים יפים שיאתגרו אותי. בעסק שלי, אני עובדת עם מוצרי נייר על בסיס יומיומי, אז חשוב לי להישאר עם יד על הדופק לגבי טכניקות חדשות ומוצרים חדשים ומעניינים. כבר שנים שיש לי אהבה לא ברורה לחיתוכי לייזר והשנה האהבה הזו השתדרגה מתיקים וחולצות אל הזמנות, כרטיסים ומעטפות. אפשר ליצור המון דברים יפים עם מכשיר הקטלבאג, אבל בשביל להגיע לרמות מורכבות של עיצוב, אין כמו חיתוך לייזר לעשות עבודה נקייה ומלוטשת. בהחלט טכניקה שארצה לפתח בהמשך ולהכניס אל תוך העיצובים שלי. הכרטיסים בתמונה משלבים, בעיניי, עדינות עם מורכבות והם יהיו נפלאים ככרטיסי Save The Date או כרטיסי תודה לאורחים. לפוסט השראה מקסים שמצאתי בנושא חיתוך לייזר בחתונות, היכנסו לכאן. לחנות האטסי של מעצבת של הכרטיסים, אלקסיס מטוקס, לחצו כאן

לדף של אמה בפינטרסט, היכנסו לכאן או דרך הקישור- http://www.pinterest.com/emmaknows/ 
זהו להיום. אני מאחלת לכם סופשבוע מהנה ומלא בהשראה!

שלכם,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה