Elegant Night

יום שבת. שעות הערב המוקדמות.
בהחלטה של הרגע, אנחנו מתארגנים בכוונה לנסוע ליפו, בה לא ביקרנו למעלה משנתיים. אני נכנסת לחדרי הקט ומתלבטת בשאלה הנצחית- מה ללבוש? שמלה, חצאית או מכנסיים? הפעם, בניגוד למצופה, אני בוחרת דווקא במכנסיים והם שמגדירים את הטון של המראה כולו. השחורים הצמודים האלה, רכישה חדשה מזארה, נראים מצוין כאשר אני מצוותת אותם לחולצת-תחרה עדינה, נעלי עקב שחורות וקלאץ' קלאסי.
הסתיו כבר פה והוא בהחלט מורגש בערבים, מה שאומר שעתה יוצאים מהמסתור טרנדים-מובהקים-של-סתיו, כגון תחרה או קטיפה, ומוצאים להם מקום-של-כבוד בארון שלי. אהובה עליי מאוד חולצת-התחרה של Forever 21, עם המחשוף העמוק והבד הנעים. הסרט השחור מסאטן, אשר חובק את הגוף, לא רק מחמיא לסילואט הנשי אלא גם מעניק נופך אלגנטי למראה שבחרתי. 

באאוטפיט הזה, הלכתי על נעלי-עקב בסגנון פיפ-טואו פשוט אך יפה. עם זאת, אין חובה ללכת על נעל שחורה חלקה. אם אהבת את מוטיב התחרה בבגדים ואת מאוד רוצה לשלבו גם בנעליים, זה אפשרי; כל עוד זה נעשה במידה ולא גובל בהתאמת-יתר, המראה יכול לעבוד.
אם את מאלה שלא מסוגלות ללכת עשר דקות על עקבים מבלי לפתח שלפוחיות (ועצבים), יש אופציות שפויות יותר עבורך; למשל: ללכת על עקב נמוך או בכלל להישאר על הקרקע, עם נעלי-תחרה שטוחות ומתוקות, שלא יכאיבו לרגלייך וישאירו את מצב הרוח מרומם.
בואו נודה בזה: כולנו רוצות להיראות אלגנטיות ולרובנו אין מספיק זמן במהלך היום להקדיש לכך. אחד השדרוגים המהירים לקבלת מראה אלגנטי ומדויק הוא שינוי צבע הלק לגוונים עמוקים ועשירים. אין פלא, איפוא, שגווני השזיף (Plum) וגווני החציל שולטים ביד רמה בכל שנה (ואצלי כל השנה), ובמיוחד בעונת הסתיו. 
כשזה נוגע לסוג הלק (Nail Polish), אני מוצאת את עצמי מתחבטת בשאלה האם להשקיע בלק יקר אך איכותי או לקנות באותו מחיר כמה לקים מחברה עממית. במקרים רבים, אני בוחרת באופציה השנייה. אני אוהבת שיש לי מגוון רחב של לקים לבחור מהם וקנייה של לקים לא-יקרים מאפשרת לי להוסיף גוונים חדשים לאוסף בתדירות של כמה פעמים בחודש. ועם זאת, יש גוונים נצחיים ששווה לרכוש; גוונים שאינם טרנדיים, אינם כפופים לצו-האופנה ותמיד משתלבים היטב עם המלתחה הנוכחית שלך, לא משנה מהי. שניים מהם, אנגורה קארדי ובהאמה מאמא של Essie, מככבים באוסף שלי כבר כמה עונות ברציפות. אם את אוהבת להתנסות בצבע ואינך רוצה לקנות ביוקר, יש אופציות לא-יקרות ומצוינות שאני אוהבת מאוד: 
Essie- בארץ נמכרים הלקים של אסי במחיר מופקע של 50 ש"ח (הסכום הכי יקר שאי-פעם הוצאתי על לק) או 65 ש"ח, במכוני הקוסמטיקה הנבחרים. אני מכירה נשים רבות שמעדיפות לרכוש את הלקים המצוינים של החברה דרך אתר האינטרנט, שם הם נמכרים בסכומים נמוכים יותר (8-10 דולר, לא כולל משלוח). גילוי נאות: עדיין לא יצא לי לרכוש בעצמי מוצרי איפור וקוסמטיקה דרך האינטרנט. אני רוצה (אפילו מאוד!) אבל אני פשוט יודעת, שביום שאתחיל, אתמכר ולא אצליח להיגמל. על כן, מתוך עיקרון (ומתוך התחשבות בחשבון הבנק שלי) אני מתאפקת וממשיכה לקנות בדרך הרגילה, אבל במינונים נמוכים. גוון אהוב (שאינו מופיע בטבלה): Big Spender.
Ga-de- אישית, אני מתה על הלקים שלהם. יש לי המון, יותר מדי, ואני לא מתכוונת להחליף סוס מנצח. הלקים של ג'ייד נמכרים ב-50 ש"ח, אך תמיד יש עליהם מבצעים. מעולם לא קניתי לק של ג'ייד ביותר מ-15 ש"ח. גוונים אהובים (שאינם מופיעים בטבלה): Ruby Gem ו- Fashion Alert. מדהימים.
Beauty Care-  על-אף שאני מכירה את הרשת כבר כמה שנים (יש מוצרים שאני קונה רק שם, אבל זה לפוסט אחר) התוודעתי ללקים שלהם רק לאחרונה. המחיר הנמוך (4.5 ש"ח!) אפשר לי לנסות כמה גוונים והייתי מאוד מרוצה- המריחה היתה אחידה (שתי שכבות וטופ) ולא גושית והצבע נשאר כמעט שבוע על הציפורניים. מומלץ מאוד! גוונים אהובים (שאינם מופיעים בטבלה): מס' 22, מס' 61, מס' 19.
סידור אחרון וזהו. יצאנו.
יפו היתה מדהימה ונהניתי מכל רגע. טיילנו בכיכר קדומים, עלינו על גשר המשאלות, זרקנו מטבע למזרקת המזלות , קנינו פסל זכוכית מנפח הזכוכית שישב בכניסה למדרחוב הסגנוני ובכלליות הרגשנו כמו תיירים בארץ זרה.
לקינוח אכלנו במסעדה מקסימה ליד הכיכר ולהקת קאברים ליוותה אותנו בנגינה של שירי ג'אז שקטים. אנשים סביבי רקדנו ושמחו, לגמו עוד כוס יין ולאט לאט התפזרו אל תוך הלילה. סיימנו לאכול ופנינו לצעדה רגלית קלילה עד לאוטו. עשרים דקות וכבר היינו בבית. בילוי מושלם בעיר קסומה, אחד מיני רבים שעוד יבואו (אני מקווה). ממליצה בחום!
מהו הבילוי המושלם מבחינתכן? שתפו אותי.
שלכן,
       אמה.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה