It's Time to Get Foxy

כשיש לי מעט זמן פנוי, אחד הדברים האהובים עליי הוא להיכנס לחנות ספרים, לקחת לחיקי כמה מגזינים וספרי עיצוב, להתמקם בפינה מבודדת ולשקוע בכל היופי שעולם (העיצוב) יכול להציע לי. זה הזמן שלי עם עצמי, להתעדכן בכל מה שחדש, יפה ומעניין מבחינה עיצובית. לפעמים אני לא מצליחה לשלוט בעצמי, ומוצאת את עצמי בתור לקופה, בדרך לרכישת (עוד) ספר עיצוב לאוסף שלי; ולעיתים אני פשוט נהנית מהרגע, לשקוע בעולם שבו אסתטיקה, סידורי פרחים, שיפוץ רהיטים וקישוטי שולחן אינם מילים זרות. 
השבוע, כאשר הייתי בחנות הספרים, לקחתי לידי את מגזין אוקטובר של Good Homes, ובין הצעות לשילובי צבעים בעיצוב הסלון המשפחתי לבין הדרך להקנות לבית מראה אלגנטי בשלושה שלבים פשוטים (רמז: פרחים, אגרטלי זכוכית ושילובי טקסטורות), שמחתי לגלות את הטרנד החדש לחורף הקרוב והוא- שועלים! ובכן, כשאני אומרת שועלים, אני חלילה לא מתכוונת לשימוש בשועלים אמיתיים אלא באיורים, הדפסים, רקמות (וכל מה שבא ליד) שכוללים בתוכם את דמותו של השועל. 

   התמונה לקוחה מתוך מגזין Good Homes. בקרו באתר המושקע שלהם- - www.goodhomes.net.


הוא יונק טורף ממשפחת הכלביים. הוא מאופיין בחוטם ארוך וצר ובזנב פרוותי, וכמאיירת, השועל הוא מסוג החיות שפשוט כיף לצייר. לשועל יש 'מקום של כבוד' בפולקלור ובתרבות; לאורך ההיסטוריה, חוברו אגדות רבות אודות השועל, אשר ייחסו לו תכונות כפיקחות וערמומיות. בין אם מדובר באנקדוטה בלבד ובין אם מדובר באמת לאמיתה, השועל הוא חיה מסקרנת מבחינה עיצובית. הטרנד לחורף הקרוב, כך נאמר בכתבה, הוא לשלב אלמנטים שונים, המכילים את דמותו של השועל, במקומות שונים בבית, כמו למשל: להוסיף כרית עם הדפס של שועל לכמה כריות בצבעים ניטרליים, לשלב ספל או צלחת לסט הצלחות הרגיל וכו' (ראו דוגמאות בתמונה העליונה).

לחצי להגדלה.

בבגדים זה עובד נפלא. כאשר זה נעשה במידה הנכונה, הטרנד הזה פשוט מקסים. דוגמא טובה להדפס מוצלח ניתן למצוא בגופייה של זארה (למעלה), אשר באה גם בורוד וגם באפור (אני אישית אהבתי יותר את הגופייה הורודה). משהו בצבעוניות של השועל המאויר מיתרגם מצוין גם באופנה; כאשר מצוותים טופ עם הדפס שועל לג'ינס יומיומי ונעליים שטוחות, המראה שמתקבל הוא צעיר, כיפי וקליל. 

לחצי להגדלה.

טרנד השועלים סוחף בהדרגה יותר ויותר מותגים, וניתן למצוא כיום את דמות השועל בווריאציות שונות, חלקן מוצלחות מאוד וחלקן פחות. את ההדפס של אסוס (בתמונות למעלה) פחות אהבתי ומסיבות ברורות- אני אישית נגד התעללות בבעלי-חיים, גם אם היא מרומזת. השועל הכרוך סביב צווארון החולצה אמנם לא אמיתי, אך הוא מאזכר תופעה אמיתית ביותר, שלצערי עדיין לא חלפה מן העולם. עם זאת, אוריד בפני אסוס את הכובע על הרעיון העיצובי המקורי.


כיאה לסתיו, שהגיע אלינו היום באופן רשמי (עם הגשם הראשון שירד בשעות הבוקר המוקדמות) בחרתי כמה מהסוודרים שאהבתי, מתוך מבול האפשרויות שמצאתי אונליין (ועוד כמה טי-שירטים מקסימים שלא יכולתי להתאפק והייתי חייבת להוסיף אותם לאוסף הוירטואלי שלי). מה שבאמת נפלא בטרנד הזה הוא, שהוא נראה מצוין גם עם ג'ינס צמוד וגם עם חצאית וגרביונים כהים. ריבוי אפשרויות, אמרתם? קניתם אותי ברגע. 
השורה התחתונה: התאהבתי! משהו באיורים המקסימים פשוט שבה אותי. אם זה מבוצע היטב, זה משדר קריאטיביות וקלילות, שני דברים שכמעט כולם רוצים שיהיו להם במידה המתאימה.
אז מה דעתכן על טרנד השועלים? כתבו לי. 
שלכן,
        אמה.

2 תגובות:

  1. איזה יופי השועלים מחליפים את הינשופים:) יופי של פוסט ממש נהנתי לקרוא!

    השבמחק
  2. תודה רבה! אני שמחה לשמוע :)

    השבמחק