The Perfect Bag



התיק המושלם- כמה קשה למצוא אחד כזה, וכמה קל להתאהב בו כשכבר מצאנו אותו. את התיק של זארה רכשתי במכירת סוף עונה בהנחה משמעותית ומרוב שהייתי מרוצה, חזרתי לחנות כעבור שבועיים ורכשתי את אותו הדגם גם בשחור. מאז אני כמעט בלתי-נפרדת מהתיק הזה, הולכת איתו לכל מקום ומקבלת עליו אינספור מחמאות. העיצוב הפשוט, המקום הרב והשיקיות שנשפכת ממנו גורמים לי להתאהב בו בכל פעם מחדש. אז מה יש לי בתיק? תמיד תמצאו אותי עם משקפי שמש בתיק, צעיף דק (אנחנו אמנם גרים בישראל ומרבית הימים חמים, אבל טירוף המזגנים מותיר אותי לא פעם מקוררת ומנוזלת. על-כן, תמיד אשים צעיף בתיק ליתר ביטחון.מומלץ בחום!) מי שמכיר אותי יודע, שאני חולת-סדר וגם התיק שלי חייב להיות מסודר בהתאם. על-כן, אני כמעט תמיד מסתובבת עם ארנק קטן לאחסון כרטיסים (אותי הוא משמש גם לאחסון פתקים, קבלות, תעודות אחריות ומה לא) ותמיד יהיו לי בתיק גם מחברת ועט, כדי שאוכל לכתוב רעיונות, משימות, רשימות וכל דבר אחר העולה על רוחי. תתפלאו, אבל הרעיונות הכי מוצלחים שלי באים דווקא כשאני מחוץ לבית (לרוב כשאני באמצע תור מעצבן, נגיד בקופת-חולים או בבנק). מה עוד תמצאו אצלי בתיק? את האייפון הורוד שלי, נגן מוזיקה, רשמקול (אני אוהבת להקליט הודעות קוליות לעצמי, זה נשמע מגוחך- אני יודעת, אבל זה הוכיח את עצמו כמועיל), מפתחות, בושם קטן, בקבוק מים וכמובן את תיק האיפור הנייד שלי, אבל זה כבר לפוסט אחראז מה אתן לוקחות איתכן בתיק? שתפו אותי.

שלכן,


תגובה 1:

  1. אני לא אוהבת שיש לי הרבה דברים בתיק בכלל.
    לפטופ+כבל, מחברת ועט, טלפון, ארנק (מיועד גם לפתקים), קופסה די גדולה לכרטיסי ביקור, משקפי שמש ו...זהו.

    השבמחק