!Happy New Year

חג שמח ושנה טובה לכולן!
אין דרך נפלאה יותר לפתוח את תשע"ג מאשר להקים בלוג חדש. הפרוייקט של "אמה יודעת" נרקם במוחי בסוף פברואר השנה, מתוך רצון לאגד בתוכו את כל תחומי העניין שלי. מאז הוא עבר גלגולים, שינויי עיצוב, החלפות קונספט ומה לא. האתר הרשמי עדיין בשלבי הקמה אבל במקביל, החלטתי להקים בלוג נפרד שילווה את האתר, והנה אנחנו פהאז מה מצפה לנו בבלוג?
מלבד התכנים של האתר, אני אשתדל להוסיף מפעם לפעם גם את "מאחורי הקלעים" של פוסטים נבחרים, כדי שתוכלו לראות את שלבי העבודה שלי. כפי שבוודאי תוכלו לראות, הבלוג הוא יחסית מגוון ועוסק בתחומים שונים (מאופנה ועד אוכל) ואני מקווה שכל אחת מכן תוכל למצוא בו תחום אחד לפחות שמעניין אותה לקרוא. אני לא מתיימרת להיות מקצועית באף אחד מהתחומים שעליהם אני כותבת. אני אמנם אוהבת מוזיקה, ספרים ובישול אבל לא עברתי הכשרה מקצועית באף אחד מהם. אני פשוט אוהבת לכתוב על דברים שמעניינים אותי ואני מקווה שאתן תאהבו לקרוא. עם זאת, אני מבטיחה להביא לכאן את החידושים הכי עדכניים ולהישאר עם יד על הדופק בשבילכן (ובשבילי). כמובן שאני תמיד שמחה לשמוע הערות, הצעות ייעול או בקשות, אז אל תהססו לפנות אליי (יש כ"כ הרבה דרכים איך- פשוט לחצו על כפתור "צרי קשר" ובחרו את האופציה העדיפה עליכן). אני מאחלת לכולנו שנה פורייה ביצירה ובחוויות חדשות ומרגשות! אז מה אתן אומרות, אפשר להתחיל?
                                                 שלכן,

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה