My Red Line

הקו האדום שלי

בנאומו בעצרת האו"ם (יום חמישי האחרון, ה- 27.9), סימן בנימין נתניהו את הקו האדום שעתידה איראן לחצות עד האביב הבא (ולכל המאוחר בקיץ הבא) בדרכה לפצצת אטום. באמצעות שרטוט של פצצה המחולקת לשלושה שלבים והדגשת השלב האחרון בטוש אדום, הבהיר ראש הממשלה שאם לא יעצרו את איראן בזמן, תהיה בידה מספיק אורניום מועשר לייצור פצצת אטום, שלב אשר נחשב מבחינתו לנקודת האל-חזור. בתגובה לנאומו, האשים היום (שבת) שר ההגנה של איראן את ישראל בכך שהיא חצתה בעצמה את הקו האדום שאותו סימנה. אני משאירה את הפרשנויות למומחים ומעלה בעצמי שאלה- מהו הקו האדום שלי ?

                                           אף פעם לא אתלבש בצורה שהיא חשופה מדי או וולגרית.


                            הקו האדום בקולקצית האביב (2013) של ויקטוריה בקהאם. התמונה לקוחה
                            מן האתר הרשמי של המעצבת. http://www.victoriabeckham.com/




וידוי: כשהייתי נערה הערצתי את הספייס גירלז. כן, כן, אני לא מכחישה. אז נכון, מאז הימים הרחוקים של "וואנבי" הן הספיקו להפוך מחמש בנות לארבע, להתפרק, להחזיר את ג'ינג'ר ספייס ולעשות קאמבק, לצאת לסיבוב הופעות עולמי ולהתפרק שוב, רק כדי לחזור להופיע יחד במיוחד לכבוד טקס סגירת האולמיפיאדה בלונדון השנה.
את ויקטוריה בקהאם, אולי הצלע המיותרת בלהקת-הבנות האנגלית, אף פעם לא הערצתי מבחינה מוזיקלית. ועם זאת, גם בשנות ה-90 המזעזעות-אופנתית, היא הצליחה לשמור על מראה יחסית מאופק ונקי. בשנים האחרונות, במיוחד בשל המעבר לארצות-הברית עקב החתמתו של דיוויד לקבוצת כדורגל אמריקאית (ה'לוס-אנג'לס גלקסי', אל תשאלו אותי למה אני יודעת את הפרט הזה), היא מוכרת יותר כסלבריטאית-ללא-קריירה (קצת כמו חבר- כנסת- ללא- תיק, רק שונה. את החברה הזו בחיים לא תמצאו ללא תיק יקר-להחריד שנתלה על היד...). ועם זאת, בשנת 2009 חלה תפנית חדה ומאז היא עונה לשם "ויקטוריה בקהאם- מעצבת אופנה", משרה אשר ראויה לכישוריה (יותר משירה). למען האמת, היא מצליחה מאוד ולא בכדי; היא אמנם זמרת בינונית למדי, אשר הרוויחה מיליונים מליפ-סינק ותנועות-יד מוזרות, אבל בתור אשת אופנה ומעצבת היא די מוצלחת. עובדה, נשות הוליווד רבות נתפסות בעדשת המצלמה כשהן לובשות את בגדיה.


                            שחור על אדום בקולקצית הסתיו (2012) של ויקטוריה בקהאם. התמונה לקוחה
                            מן האתר הרשמי של המעצבת. http://www.victoriabeckham.com/


בקהאם מעצבת בעיקר שמלות, חצאיות ועליוניות וכמעט ולא מכנסיים. הג'קטים שלה מוצלחים למדי וגם החצאיות איכותיות, אבל אהובות עליי במיוחד השמלות הנשיות, בגזרה קלאסית שמחמיאה לגוף ומדגישה את הסילואט הנשי. בקולקציה האחרונה (אביב 2013), הציגה בקהאם שמלות וחצאיות על טהרת הלבן-שחור-אדום. פלטת הצבעים הנקייה מהווה משב רוח רענן לעומס הפרינטים של הקיץ שחלף, האקססוריז מדויקים להפליא, והקו הכללי שמאפיין את הקולקציות שלה הוא תמיד מאוד מאופק, סולידי אך עכשווי, מתוחכם ואלגנטי. לסיכומו של עניין : התאהבתי. 


                            שחור על אדום בקולקצית הסתיו (2012) של ויקטוריה בקהאם. התמונה לקוחה
                            מן האתר הרשמי של המעצבת. http://www.victoriabeckham.com/



                            בשמלה אדומה (ובלי צמות) בקולקצית האביב (2013). התמונה לקוחה מן האתר
                            הרשמי של המעצבת. http://www.victoriabeckham.com/



                           ג'קט אדום בקולקצית האביב (2013). התמונה לקוחה מן האתר הרשמי של
                           המעצבת. http://www.victoriabeckham.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה