Salad Recipe

אחת מן ההבטחות שלי לשנה החדשה היתה לנסות לאכול יותר ירקות וקטניות, שני מאכלים שהיו זרים לי כמעט לחלוטין במשך כל שנות חיי, ולא במקרה. עד אתמול עוד חשבתי שזו תהיה אחת מן ההבטחות שלא אצליח לעמוד בהן (ביחד עם 'להיגמל ממתוקים' או 'להפסיק לשמוע פופ טראשי מהניינטיז') אך גורלה של ההבטחה השתנה אתמול במפתיע, כאשר שינסתי את מותניי, לבשתי את הסינר האהוב עליי (עבודת-יד, נקנה בסורנטו, עיירת חוף קסומה באיטליה) והחלטתי לנסות להנביט קטניה, שעועית מש ליתר דיוק.

זה לא היה מסובך. הכנת קטניות אמנם מצריכה התארגנות מראש (צריכים להנביט אותן) אבל תהליך הבישול עצמו הוא פשוט להפליא והתוצאה טעימה ומשביעה. בנוסף, אפשר לשלב שעועית מש כמעט עם הכל. אני ממליצה לנסות לשלבה עם מרכיבים שונים  ולראות בעצמכם מה טעים לכם יותר ופחות.
שילובים מוצלחים בעיניי: להחליף את המנגו בחמוציות ללא סוכר, או לוותר על שניהם ולהוסיף טחינה גולמית עם פטרוזיליה ושום. אפשר כמובן לטגן את השעועית עם בצל חתוך, להוסיף פטריות או בטטה, לתבל ברוטב ביתי או להוסיף תבלינים טריים- פשוט תהיו יצירתיים והרפתקנים עם השעועית שלכם ואני מבטיחה לכם שלא תתאכזבו.
אשמח לשמוע את דעתכם,

שלכם,

*אתם מוזמנים לשמור ולהדפיס את הקובץ שהכנתי לכם ולנסות את המתכון שלי בפעם הבאה שיש לכם חשק לאכול משהו חדש ובריא. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה