Simplicity is the Ultimate Sophistication

"פשטות היא התחכום האולטימטיבי", אמר לאונרדו דה-וינצ'י, אולי האדם המוערץ עליי בעולם כולו. ועל אף שלא לבגדים התייחס באמירתו הקאנונית, אני מוצאת את עצמי מיישמת את המשפט שלו בכל יום, כשאני ניצבת מול ארון-הבגדים וצריכה לבחור מה ללבוש. יש משהו בפשטות של טופ שחור, מצוות לג'ינס צמוד, נעלי עקב שחורות ושרשרת זהובה עדינה, שעובד אצלי בכל פעם מחדש.



הלוק לא רק נראה 'בלתי-מתאמץ', הוא גם באמת כזה. בכל מלתחה, סטנדרטית ככל שתהיה, ניתן למצוא את ארבעת הפריטים הללו בווריאציות שונות, לפי טעמה האישי של האישה, וזה לא במקרה; ג'ינס טוב הוא בגדר פריט חובה כבר עשרות שנים ואין תחזית שזה ישתנה בקרוב. חולצה שחורה יפה תחמיא לכל אישה, שרשרת עדינה משדרגת כל מראה  ונעלי עקב אוטומטית מקושרים לנשיות, בין אם הם מזיקים לנו או לא. כשלוקחים את ארבעת הפריטים האלה ומשלבים אותם יחד, מתקבל מראה יפה וקלאסי-וכל זה תוך פחות מחמש דקות. האם יש משהו טוב מזה? אני בספק. 

                                                                לחצי על התמונה להגדלה

עובר עלייך 'Bad Hair Day'? שתי טיפות של סרום לשיער ואפילו קצוות-השיער המרדנית ביותר תעבור לדום. אהוב עליי במיוחד הוא הסרום של ג'ון פרידה מהסדרה הסופר-מוצלחת, "Frizz Ease", שמגן על השערה מקרינת השמש (ומהחום הנפלט ממכשירי-ההחלקה התרמיים). הסרום הצהוב מתאים להגנה מפני השמש הישראלית והוא אורח-של-כבוד בשגרת הטיפוח היומיומית שלי. שתי טיפות על הקצוות, ניעור קליל של השיער- ואני מוכנה. שני תכשירים נוספים מאותה הסדרה שנמצאים אצלי בשימוש קבוע הם קרם העיצוב Secret Weapon (בתמונה) ומסכת-הלחות המצוינת Rehydrate Intensive Deep Conditioner.


אין חשק להשקיע אבל עדיין רוצה להיראות טוב? בחרי בבגד שנוח לך איתו (למשל: הטופ של זארה, בגזרה רחבה עם שרוולי שיפון ורוכסנים בכתפיים, שתמיד כיף ללבוש בגלל הבד הנעים שלו) והוסיפי לו תכשיט יפה. התכשיט לא חייב להיות יקר, יש היום המון שרשראות נפלאות במחירים שווים לכל כיס. בחרי בשרשרת 'נצחית', כזו שאינה תלויה בטרנדים משתנים, ונסי להימנע ככל שניתן מקניות פתאומיות. סביר להניח ששרשראות כאלו ימצאו את עצמן מהר מאוד מעלות אבק במגירת התכשיטים שלך. אהובות עליי במיוחד שרשראות זהובות (עשויות זהב אמיתי או גולפילד, אין זה משנה), שמאירות את הפנים ונראות נפלא במיוחד כאשר מצוותים אותן לחולצה שחורה.




רוצה להוסיף תחכום אבל אין לך זמן? אין כמו שפתון בצבע שזיף (Plum) כהה לשדרג לך את המראה ברגע. השפתון האהוב עליי בימים אלו הוא השפתון של גארלן מסדרת Rouge G האיכותית, העונה לשם המפתיע Gigolo 70. חיפשתי ליפסטיק בגוון הזה במשך המון זמן ולא מצאתי בדיוק מה שחיפשתי. רגע לפני שהתייאשתי, פניתי לבלוגרית הנהדרת דנרה וקיבלתי ממנה המלצה על הג'יגולו של גארלן. מאז שרכשתי אותו, קיבלתי עליו המון מחמאות ועל-אף מחירו השערורייתי (200 ש"ח לאחר 40 אחוז הנחה) הוא בהחלט מסוג המוצרים ששווים כל שקל.

לא יכולה בלי נעלי-עקב? בחרי בזוג האהוב עלייך בשחור קלאסי והימנעי מעיטורים מיותרים. בחרתי בנעלי הפיפ-טואו השחורים של אלדו מכיוון שהם אלגנטיים ועם זאת, יומיומיים; הם נוחים (באופן יחסי) ועדיין בעלי-נוכחות; ואם כל זה אינו מספיק, הם משתלבים היטב עם ג'ינס ובאותה הנשימה נראים נפלא עם שמלת-ערב. כל בחורה צריכה זוג אחר כזה בארון הנעליים שלה. 






אלו הם ארבעת הטיפים שלי למראה פשוט אך מתוחכם. אשמח לשמוע מכן אודות הדברים הקטנים שעושים את חייכן לפשוטים יותר.
שלכן,
        אמה.


4 תגובות:

  1. איזה פוסט מהמם!
    אהבתי את הקונספט (בכל זאת דה וינצ'י..) ואת כל ההמלצות.
    המוצרים האלו לשיער נהדרים והשפתון ממש בא בזמן עכשיו בשביל לחזור להשתמש בו.
    מנחשת שזו אחותך בתמונות? מההמת וממחישה יופי את הרעיון של הפוסט!

    השבמחק
  2. דנרה, כשזה בא ממך, איזו מחמאה עצומה! תודה!
    האמת שזו אחותו של בעלי, אבל כבר אמרו לנו שאנחנו דומות :)

    השבמחק
  3. היום הגעתי לבלוג שלך ממש במקרה והוא מהמם! שיהיה לך בהצלחה ולעוד פוסטים יפהפיים!
    ניבה.

    השבמחק
  4. תודה רבה ניבה!
    הבלוג רק בתחילת דרכו, אבל יש המון רעיונות לפוסטים עתידיים, אז את יותר ממוזמנת להתעדכן!
    תודה רבה על התגובות הנפלאות שלכן!

    השבמחק