My Week on Instagram #2

פינה חדשה בבלוג: השבוע שלי בתמונות!
הדרך שלי להראות לכם כיצד ראיתי את העולם השבוע, מנקודת מבטי האישית. 
אז מה היה לי עד כה?
1. הכנתי מדבקות מציור שעשיתי לפני כמה חודשים (בטכניקה מעורבת- הפרח צויר באמצעות עפרונות רישום פשוטים והרקע נצבע בצבעי מים בגוונים עדינים של ורוד, תכלת וסגול).
2. בעת ביקורי האחרון בבית הוריי, הופתעתי לגלות דיירת חדשה בגינתנו- חתולה ג'ינג'ית יפהפיה שמרגישה אצלנו ממש כמו בבית. כל-כך בבית, שהיא הסכימה שאצלם אותה ואפילו עשתה קצת פוזות למצלמה.
3. באותו ביקור, מצאתי בגינה פינה מלאה בוורדים בצבעים מדהימים ובריחות משגעים. תמיד אהבתי פרחים, אבל לאחרונה אני אוהבת אותם אפילו יותר. כמובן שלא פספסתי הזדמנות וצילמתי סדרה של תמונות.
4. יצא לי השבוע להסתובב בתל-אביב ומצאתי קופסת פח קטנטנה (3.5 על 5.5 ס"מ) עם עיטור מקסים בסגנון ארט-נובו. שמתי בתוכה את ה- Disc on Key שלי ומאז אני לוקחת אותה לכל מקום. סגנון הארט-נובו הוא אחד מסגנונות האמנות האהובים עליי ואני מקווה שיצא לי לכתוב עליו כאן בבלוג ממש בקרוב.
שבוע נפלא וחג שמח,
אמה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה